Hur går det i X-games?

Hur går det i X-games?
Sjukt svårt utan kompletta åkarlistor, spec. big airen.

om jag nu ska spekulera endå så tror jag:

Pipe: Simon/Tanner sjukt svårt att säga. (Möjligtvis dorey)

Slope: Jossi/JF/Håtveit/Rainville

Big air: PK/Wester

Senast ändrad:
Hur går det i X-games?
bigairen blir de nog Jon, han har tricken.. och är jävligt säker! skulle kunna bli pk om han får till dubbelcorken som på winterjam!

i slopen kan de gå precis hur som helst.. men jag tror att Håtveit kommer pallplats iallafall om han landar det åket han vill.. han har en sån sjuk trickpåse med alla trick åt båda hållen!! plus att han är galen på railsen!..

annars kan de nog bli Jossi i slope.. möjligt T-hall! verkar som han har något på G! annars skulle han inte ställa upp.. om han inte trodde han kunde vinna!

I pipe blir de väl T-hall eller simon som vanligt.. kanske Olenick om han landar ett dunderåk!

Hur går det i X-games?
Pipe: Shaun white

Slopestyle: Travis Rice

Big air: Eero Ettala

Dessa är de som jag TROR vinner. Hoppas allra mest på att Eero vinner, Shaun White har nästan herravälde över piparna och jag hoppas att den är snart över. Jag är ganska trött på att se honom alltid vinna på pipe

Hur går det i X-games?
Det ENDA som kan stoppa Jacob Wester i big airen e ju just hans fot annars blir han svårstoppad.

konstigt att ingen skrivit hans namn innan. hans cork12 mute drar nog både pks och jon's hexo m.m

pipe: T-hall ...

slope : Jossi wells alternativt Andreas Håtveit med en sw12 eller db cork

Hur går det i X-games?
pipe: Tanner

bigair: PK

Slopstyle: jossi eller andras.men hoppas på Casabon

Senast ändrad:
Hur går det i X-games?
Pipe: Simon är svår slagen i pipe så tror han vinner

Slope: det kan nog PK vara den mest "erfarna", eller Jossi Wells

Big Air: Jon lär ju vara bäst med sina kangaroos och hexos men tror även att Wester och PK har en chans att kamma hem det, blir roligt att se vem av dem som vinner

Senast ändrad:
Hur går det i X-games?
Slope: Gagnier?! - hans åk från förra xgames va helt sinnes, sw right 10, sw left 10, sw right 12 som han inte riktigt fick till landningen på, annars minst lika bra som håtveit som tog hem det. anyways, annars tror jag på

Bigair: Jacob

Pipe: Tanner

Hur går det i X-games?
Pipe: Tanner, Olenick. Tror inte på Simon i år.
Slope: Jossi, Håtveit, PK. Kolla Andreas på jon-olsson.com. Det sitter.
Big Air: PK, Jon. Är Jacob hel i foten ännu?

:: h ::

Hur går det i X-games?
var nån stans kan man se live nån som kan länka ?

nån som testat å se det med typ 3 trådlöst ? eller måsta mn sitta på redig lina för det ska flyta ?

Hur går det i X-games?
Det går ju att botanisera hur mycket som helst på freecasters hemsida... Synd bara att de inte täcker Monoski alls... Hade varit sjukt coolt att se dem flyga i den jäkla monsterbanan!

Tillbaka
Topp