Hur gick det i Burton am tour, Kläppen?

Carolajner

Medlem
Vet någon hur det gick i burton am tours stopp i Sälen? Det kommer väl upp resultat för första placeringarna på deras hemsida om några dagar men jag vill veta mer. Hade tänkt va med men det blev inget så nu undrar jag om jag missade nåt eller inte. :D Vad körde tjejerna för tricks? Hur var parkupplägget, var det hela parken som gällde? Var det en kul tävling?

Mimmi Sandström från Malung vann damklassen. Vad för trick körde dom. oj, jag har inte sån koll på det faktiskt, svårt att komma ihåg. Apropå upplägget körde de enbart i tele2 blackline vilket funkade bra(de hade också satt upp två mindre kickers på de två första hoppet för dem som inte vågade på de stora.
Väldigt kul tävling faktiskt, hade två polare som va me i juniorklassen varav en gick vidare till finalen, lite oväntat.

Senast ändrad:
Det var väldigt bra nivå i finalen, kvalet lite sämre än vad jag väntat. Men överlag en kul tävling:)

vad jag har hört men jag är inte säker så döda mig inte om jag har fel. i "kid boy" klassen tror jag Johannes Skottheim vann Johan Nordhag kom tvåa. men det kan vara fel fakta!

BTW så känner jag dom båda! men kom ihåg att inte döda mig om jag har fel

Senast ändrad:
Mimmi är min syrra så kan berätta att hon satte backside och frontside 360, nån 180 och boardslide samt 50/50 rails. stollt;) haha

vart kan man anmäla sig till am tour i kläppen den 5 april?, skriv gärna i gb!! :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp