Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
5a verkligen inte som cork 900. 7a är rätt likt 9aCaalle sa:typ exakt samma som cork 900
sträck ut benen och sk. stompa detMartiiin sa:jag brukar landa sittandes när jag försöker cork och det spelar typ igen roll om jag tar mer studs :S
Jaa ! visst gör man , det går inte med cork 540Moeller sa:jag sätter fan it cork 5... :/ jag överroterar den alltid till cork 7 ^^
720ahlmark sa:De e helt omöjligt jag kommer bara 540 o landar på ryggen och jag har ingen kontroll va ska man sätta o så innan cork 7
du ska tänka dig att du snurrar som en vanlig 720 men lutar dig bakåt..ahlmark sa:ska man börja me att kolla lite snett bakåt o sen direkt efter kolla ner mot mattan eller har ska jag kunna komma på fötter igen??
haha ? ... sök cork 7 i typ foto film på filmer så har ja för mig att de finns en..segelbranth sa:jag har ett himla problem med cork 7.
för jag vet inte ens hur man gör det.
har aldrig sett det det ända jag vet om det är att kan ska ligga typ på ryggen och snurra, men det går inte hur jag än försöker.
kan inte någon lägga upp en film och vissa hur det ser ut?
så brukar jag också säga när jag försöker lära nån . lyssna på HannesK!HannesK sa:gör en 360 och landa på ryggen sen tar du i mer så kommer det fort som fan
finns massor av filmer me cork 7or ;S överallt på FR leta lite i studsmatte forumet bara...segelbranth sa:jag har ett himla problem med cork 7.
för jag vet inte ens hur man gör det.
har aldrig sett det det ända jag vet om det är att kan ska ligga typ på ryggen och snurra, men det går inte hur jag än försöker.
kan inte någon lägga upp en film och vissa hur det ser ut?