hur gör man fjädrarna mer utt-dragna ?

ja å den blir bättre om du hoppar mera,

annars kan du föna alla fjädrar me en hårfön. de löser upp partiklarna i metallen och gör fjädrarna mjuka, så gjorde jag på min när jag inte orkade hoppa in den.

jeppenator sa:

annars kan du föna alla fjädrar me en hårfön. de löser upp partiklarna i metallen och gör fjädrarna mjuka, så gjorde jag på min när jag inte orkade hoppa in den.
Helt rätt, helt rätt... Så gjorde jag också, funkade perfa!

Senast ändrad:
Lillen1337 måste ha rekord på att skappa massa studsmatte trådar under denna korta tid.
Men som jeppenator säger

Hjalle_S sa:
jeppenator sa:

Helt rätt, helt rätt... Så gjorde jag också, funkade perfa!
jag gjorde det med och min kompis daniel. och bob, de blir as bra, man tar av dom från mattan och fönar dom med en vanlig hårfön. länge på samma ställe, vira helst in fjädrarnas fästen i toapapper när du gör det på så sätt slits dom inte i material väg, utan toapapper kan dom bli lite sämmre i kvalitet och och fästena blir farliga

Steg 1: ta loss fjädrarna från ramen och mattan

steg 2: hämta toa papper vilket som helst

steg 3. vira in dom bara lätt 1 varv på fästena på fjädern,

steg 4: hämta mammas hår fön. ta varmaste som går

steg 5: blås länge på samma stället så molykylerna i aliminiumet riktigt får värmen, gör det jämt ta tid på fjädrarna annars blir dom olika hårda och du får sne studs, men ta tid bara så löser det sig enkelt

steg 6: låt dom svalna.

steg 7: sätt fast dom

steg 8: mörj in lite olivolja på dom ta i handen gnugga och smek in det på dom lite.

steg 9: hoppa

Obs viktigt med papperet. materialet blir förgiftat annars av strålningen från fönen, och då blir fästena klena om du inte virar in med papper lr plast lr något skydd där.

Senast ändrad:
det funkar. prova. de e inte så svårt ta tid bara och var noga med papperet. men de e enkelt

Tillbaka
Topp