Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det där är en solklar rodeo 5paffare sa:På studsmatta tycker jag att det är lättast att göra flat 540, satsa på det. Jag antar att du snurrar åt vänster? Tänk dig att du ska sparka till en boll som är till vänster om din vänstra axel.
En annan sak som du kan tänka på att dra ner vänsteraxeln mot marken.
Den videon visar ganska bra hur tricket går till (tycker jag).
:P isf skulle de vara flat 5, men på flatspin liksom voltar man ju aldrigZeF sa:sideflip 180
en sideflip 180 är väll en rodeo 540 ?CharlesAndreas sa::P isf skulle de vara flat 5, men på flatspin liksom voltar man ju aldrigZeF sa:sideflip 180
denna visar bätttre tkr jagpaffare sa:På studsmatta tycker jag att det är lättast att göra flat 540, satsa på det. Jag antar att du snurrar åt vänster? Tänk dig att du ska sparka till en boll som är till vänster om din vänstra axel.
En annan sak som du kan tänka på att dra ner vänsteraxeln mot marken.
Den videon visar ganska bra hur tricket går till (tycker jag).
Lincoln 180 e rodeo typ ... :PEvegren sa:en sideflip 180 är väll en rodeo 540 ?CharlesAndreas sa::P isf skulle de vara flat 5, men på flatspin liksom voltar man ju aldrigZeF sa:sideflip 180
nej rodeo är väl backflip med en 360 eller 180 i sig?LappMagnus sa:rodeo 540 är väl lincon sen vändar man till 180?????
nejVictors sa:nej rodeo är väl backflip med en 360 eller 180 i sig?LappMagnus sa:rodeo 540 är väl lincon sen vändar man till 180?????
Aspebo sa:Rodeo 540 är utvecklat ur lincoln loopen, det görs som en lincoln loop 180. Tricket är egentligen inte svårare än lincolnen, förutom att man landar fakie.
Det här tricket kan också göras som en lincoln, och sen i slutet drar man runt 180. Men jag föredrar att disponera spinnen över hela volten, genom att dra igång den redan från början och titta runt axeln.
Kopierat från Westers Tricktips...