Hur hålla byxorna uppe?

91eliasson

Ny medlem
Hur hålla byxorna uppe?
Jag har ett problem. Jag tappar alltid mina snowboardbyxor när jag åker... Har ni något tips på hur ni håller era byxor uppe? Man pallar ju inte ha dom uppe i naveln.
Jag har kört med skärp men det går upp hela tiden så det är inte mycket till hjälp. Kör ni fast era byxor i jackan eller vad är lösningen?

Hur hålla byxorna uppe?
Har faktiskt funderat på detta väldigt länge och nog funnit svaret för detta fenomen!

Dina byxor kanske är för stora? Finns faktist väldigt många som gjort samma misstag och det finns idag även alternativ där du kan åka med dessa byxor!

Kortfattat:

Den 1a Januari 1995 gick sverige med i EU. Det här har lett till att vi kunnat handla fritt utan tull över EUs gränser. Många utförsåkare överskattade dem själv stort, de råkade köpa för stora kläder från andra EU länder utan att ha testat dom innan. Personerna ifråga såg sig senare ifrån åkta från deras gamla kompisar med rätt storlek.
Som tur i oturen började de träffa andra personer som hade gjort samma misstag. De märkte att de hade mycket gemensamt och började hänga i barnbacken och bygga gupp.

Hur hålla byxorna uppe?
:D ja frågan är säkert jävligt dum så jag får skylla mig själv att jag blir idiotförklarad. Men ska kolla efter ett par hänglsen i stan då!. bra ide.

Hur hålla byxorna uppe?
gettan sa:
Har faktiskt funderat på detta väldigt länge och nog funnit svaret för detta fenomen!

Dina byxor kanske är för stora? Finns faktist väldigt många som gjort samma misstag och det finns idag även alternativ där du kan åka med dessa byxor!

Kortfattat:

Den 1a Januari 1995 gick sverige med i EU. Det här har lett till att vi kunnat handla fritt utan tull över EUs gränser. Många utförsåkare överskattade dem själv stort, de råkade köpa för stora kläder från andra EU länder utan att ha testat dom innan. Personerna ifråga såg sig senare ifrån åkta från deras gamla kompisar med rätt storlek.
Som tur i oturen började de träffa andra personer som hade gjort samma misstag. De märkte att de hade mycket gemensamt och började hänga i barnbacken och bygga gupp.
jomenprecis, kul inlägg, dessutom på en sida där de flesta är jibbers eller iaf är i parken rätt ofta.
lite som en AIKare sätter sig på DIF-sidan, för att dra nåt exempel som är lika spårat som ditt inlägg

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp