DidricSundgren
Medlem
Hur hårt ska man spänna pjäxorna?
Hur hårt ska man spänna pjäxerna när man åker park respektive puder? finns det något speciellt svar? eller några speciella knep? vad tycker ni själv?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Klart intressant fråga! Hur hårt man spänner i parken har jag nollkoll på ... däremot skulle jag generellt säga att det kan kännas bra att inte spänna lika hårt i puder som man gör i en hård pist. Lite lösare ger lite sämre kontroll men blir samtidigt något mer förlåtande vilket kan vara bra på ett ojämnt mer outförsägbart underlag. Sen beror det naturligtvis mycket på vilka skor man har, hur de passar, hur styva de är och hur mycket skaftet lutar.DidricSundgren sa:Hur hårt ska man spänna pjäxerna när man åker park respektive puder? finns det något speciellt svar? eller några speciella knep? vad tycker ni själv?![]()
+1maertin sa:
Den här taktiken kör jag med mina Ghost! Det sitter riktigt tajt och bra, men sen så brukar jag frysa ihjäl om jag inte kan röra lite... ;-) så jag får dra åt när det ska åkas.Nojlas sa:IMO ska man aldrig spänna en pjäxa.