Hur hittade du till Freeride?

its-fun

Ny medlem
Hejsan!

Här kommer en ny (hoppas jag) ochskojig fråga!

Frågan lyder som rubriken, Hur hittade du till Freeride?

Jag blev introducerad av min gode vän Gustav alias Vasa!

Så... berätta din historia! vem vet, den kanske är unik!

Ja, den hade varit jättekul om jag kunnat svara på den! Jag vet faktiskt inte, det var så länge sedan. Jag gissar på att jag letade roliga skidsidor då den dök upp i rutan.

//Dr. Snow - ständig medlem sedan 2000.

Bra fråga, får jag också hålla med om. Känns inte som om den är så viktig, men om den är viktig nog att ställa får man väl anstränga sig o svara på den då.
Själv irrade jag omkring ute i cyberrymden o försökte hitta någon trevlig sida som kunde hjälpa mig till en säsong i Österrike. Sökmotorer gör att man hittar alla möjliga ställen. Så, hamnade jag då här. Någon "vanlig" säsong blir det inte, men i Österrike är jag o skidor ska det åkas. Men visst hjälpte Freeride då o gör det fortfarande...

vet inte det var nån gång 98 eller så. antagligen av samma princip som när jag letar off-pistrepor. snoka och leta i varje hörn.

Typ för någor år sen på www.skidguiden.se så va det någon som letade efter snygga bilder att ha som bakgrund och då va det någon som sa freeride.nu och sen dess har jag varit medlem. Först så blev jag medlem bara på skojj. Men sen gjorde jag en ny, och nu är freeride min favorit sida.

Tillbaka
Topp