hur hittade du till freeride?

J-rockner

Ny medlem
ja.. hur hittade du till den här sidan?. hörde du talas om den eller, eller du bara såg den kanske.

själv berättade några polare det för mig

jag kommer inte ihåg.. tror jag satt å gogglade på skidåkning en höst 2005. hittade sidan å kollade va de va för nått. men fattade typ inget av den. haha

Året var 2003, Månaden var oktober (tror jag). Jag satt i mitt rum och hade tråkigt. Plötsligt såg jag att någon skrev till mig på msn. Det var felix aka bigair som sa till mig att han hade hittat en sida som jag absolut måste registrera mig på. Sagt och gjort. Månaderna gick och i början av 2004 var jag tvungen att göra en ny profil av vissa anledningar. Jag registrerade en ny profil som jag inte minns vad den hette. Men den har iaf nu på senare år bytt namn till "Deespin".

2005! Ha! 2003... pfft! Nämen för fan...

Här snackar vi den klassiska orginalrutten:

Det vill säga via Passagens Skidprat direkt till freeride.nu. Det var väl runt -97 kan jag jag tänka mig. Möjligen lite senare...? Kanske jubileum då?

nåra polare brukade va inne här så jag kollade också och blev medlem efter ett tag

Senast ändrad:
ämm, jag visste att den fanns men först när mitt intresse på skidor blev större än för hockey så började jag hänga här.

studsmatte och monne här på FR told me(kanske Jsegerstrom oxå)! jä.. u heard it.

självaste jeppenator va hemma hos mig förra sommaren å hoppade matta medans han snacka om en massa grejjer här ifrån , och jag fattade ingenting. sen sa han att ja måste bli medlem å vips så är ja nu här :D tack för de jeppe!

En kompis visade mej en gång en sida, som då hette freeride.nu (om jag inte missminner mig?) där det fanns coola tricktips, och det kom senare att bli en sida man checkade varje dag! hahah

nu måste du väll känna dig lugn när du har fått veta hur alla hittade till freeride.

Jag satt och kollade runt lite på olika freewebs sidor, så sökte jag på skidor som "louisenilsson" hade gjort. jag la till henne på msn och då tipsade hon mig om freeride!

Tillbaka
Topp