Hur känd är du?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hur känd är du?
- 2345324645735473,0000000000000001

haha du va lite sämre än mig..

Hur känd är du?
Japp, ni skriver hur många inlägg som helst i typ denna & OT-tråden. Har ni mycket och säga så kan ni väl skriva ett worddokument och sen skicka till random@hotmail.com

Hur känd är du?
eller så gör vi så att alla börjar skriva sånahär siffror där man röstar hur lända alla är fast man skickar varje inlägg som ett mail till Ola Melins mailadress.. skulle bli sjukt störande för honom.. vilket jag skulle tycka va grymt kul..

mailen står inte på hans sida men ska leta upp den o knake lägga ut i forumet=)

hah :P

Hur känd är du?
alwaysCrash sa:
eller så gör vi så att alla börjar skriva sånahär siffror där man röstar hur lända alla är fast man skickar varje inlägg som ett mail till Ola Melins mailadress.. skulle bli sjukt störande för honom.. vilket jag skulle tycka va grymt kul..

mailen står inte på hans sida men ska leta upp den o knake lägga ut i forumet=)

hah :P
moget

Hur känd är du?
Ja gör det för jag är såååå intresserad av hur känd man är. Speciellt när typ 1/5 av alla inläggen i den här tråden är signerade av dig

Hur känd är du?
OlaMelin sa:
Ja gör det för jag är såååå intresserad av hur känd man är. Speciellt när typ 1/5 av alla inläggen i den här tråden är signerade av dig
saken är ju den att jag typ är emot denhär tråden o inte alls skriver speciellt ofta jämför me tex^ewasx, jag har bett om att den ska bli borttagen många gånger och skriver bara i den när freeride inte har nått bättre att komma me..

dock gnaska kul att diskutera me er besserwissers

hejpådej..

Hur känd är du?
alwaysCrash sa:
OlaMelin sa:
saken är ju den att jag typ är emot denhär tråden o inte alls skriver speciellt ofta jämför me tex^ewasx, jag har bett om att den ska bli borttagen många gånger och skriver bara i den när freeride inte har nått bättre att komma me..

hejpådej..
jag orkar inte med dig

Hur känd är du?
OlaMelin sa:
alwaysCrash sa:
OlaMelin sa:

hejpådej..
jag orkar inte med dig
fyfan va jag hatar alwayscrasch. Han har inget liv

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp