E
Ewasx
Guest
Hur känd är du?
4
visst är jag snälleEVEZ sa:aawww taakkkkk!
Ah jag som gett dig en tia juh !eEVEZ sa:
ser de ut som att vi pratar eller ?OlaMelin sa:Kan ni inte hålla er till MSN istället om ni vill prata med varandra?
mogetalwaysCrash sa:eller så gör vi så att alla börjar skriva sånahär siffror där man röstar hur lända alla är fast man skickar varje inlägg som ett mail till Ola Melins mailadress.. skulle bli sjukt störande för honom.. vilket jag skulle tycka va grymt kul..
mailen står inte på hans sida men ska leta upp den o knake lägga ut i forumet=)
hah :P
saken är ju den att jag typ är emot denhär tråden o inte alls skriver speciellt ofta jämför me tex^ewasx, jag har bett om att den ska bli borttagen många gånger och skriver bara i den när freeride inte har nått bättre att komma me..OlaMelin sa:Ja gör det för jag är såååå intresserad av hur känd man är. Speciellt när typ 1/5 av alla inläggen i den här tråden är signerade av dig
jag orkar inte med digalwaysCrash sa:saken är ju den att jag typ är emot denhär tråden o inte alls skriver speciellt ofta jämför me tex^ewasx, jag har bett om att den ska bli borttagen många gånger och skriver bara i den när freeride inte har nått bättre att komma me..OlaMelin sa:Ja gör det för jag är såååå intresserad av hur känd man är. Speciellt när typ 1/5 av alla inläggen i den här tråden är signerade av dig
dock gnaska kul att diskutera me er besserwissers
hejpådej..
fyfan va jag hatar alwayscrasch. Han har inget livOlaMelin sa:jag orkar inte med digalwaysCrash sa:saken är ju den att jag typ är emot denhär tråden o inte alls skriver speciellt ofta jämför me tex^ewasx, jag har bett om att den ska bli borttagen många gånger och skriver bara i den när freeride inte har nått bättre att komma me..OlaMelin sa:Ja gör det för jag är såååå intresserad av hur känd man är. Speciellt när typ 1/5 av alla inläggen i den här tråden är signerade av dig
dock gnaska kul att diskutera me er besserwissers
hejpådej..