Hur känd är du?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hur känd är du?
roolig kille du jonte, som jag förövrigt aldrig sett du får en extremt vacker 1:a

Hur känd är du?
Haha jag får alltid jätte låga! Fuck måste börja posta mer så man hamnar i fr eliten!

men hurru victord du får la en 2a

Hur känd är du?
Filleforfan sa:
OScratchO sa:
1 har aldrig sett dig förut
NE MEN DET ÄR FÖR ATT DU INTE ÄR UPPMÄRKSAM! HELVETE!
Jag måste sluta byta namn hela tiden tror jag!
Men jag har iaf sätt dig så jag ger dig en 6a!
va hette du innan då?? kanske känner igen det då =) (tips: du kan skriva ditt gamla namn där man skriver sin signatur eller nått sånt)

Hur känd är du?
OScratchO sa:
Filleforfan sa:
OScratchO sa:
1 har aldrig sett dig förut
va hette du innan då?? kanske känner igen det då =) (tips: du kan skriva ditt gamla namn där man skriver sin signatur eller nått sånt)
Jag har hetat filleman och fillej! Fast du känner nog inte igen mig.

Hur känd är du?
Filleforfan sa:
OScratchO sa:
Filleforfan sa:
jo men ja kanske har skymtat dig någon gång i en ödslig tråd xD Btw tänk på vad du skriver jag har en gul varning eller nått sånt skit för att i en tråd där det var nån fråga om vilka skidor han skulle köpa så sa jag bara public enemy och då fick jag genast en gul varning och där stod det att jag måste skriva varför han ska välja dom och hur man själv tyckte dom va och en sån massa skit. Nu skrev jag riktigt långt så nu kommer du säkert inte förstå ett skit.

Hur känd är du?
OScratchO sa:
Filleforfan sa:
OScratchO sa:
jo men ja kanske har skymtat dig någon gång i en ödslig tråd xD Btw tänk på vad du skriver jag har en gul varning eller nått sånt skit för att i en tråd där det var nån fråga om vilka skidor han skulle köpa så sa jag bara public enemy och då fick jag genast en gul varning och där stod det att jag måste skriva varför han ska välja dom och hur man själv tyckte dom va och en sån massa skit. Nu skrev jag riktigt långt så nu kommer du säkert inte förstå ett skit.
Joo jaag fatta:D haha men nu vet du ju vem jag är iaf^^ så nu känner du igen mig:D
Jaa jag har 2varningar så får vi säkert en här snart för att vi inte håller oss till topic...

så därför håller jag mig till topic genom att ge dig en 8a:D

Hur känd är du?
Filleforfan sa:
OScratchO sa:
Filleforfan sa:
Joo jaag fatta:D haha men nu vet du ju vem jag är iaf^^ så nu känner du igen mig:D
Jaa jag har 2varningar så får vi säkert en här snart för att vi inte håller oss till topic...

så därför håller jag mig till topic genom att ge dig en 8a:D
ok tror också det men är du på en röd varningsnivå eller vad har du fått för färg på din andra varning? Topic: jag ger härmed dig Filleforfan en stark 6a för att jag nu vet vem du är.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp