Haha, skulle va kul att se nån krasha pga av detmmarcus sa:tänk på att följa med hela landningen med knäna och va mjuk, fattar du hur jag menar då?
men akta så du inte är för mjuk så du kraschar pga det istället.
naa naa, that shit aint working... You gotta stomp the landingSMagnusson sa:Var mjuk i benen så det inte blir en stum landning, det är väl det första bästa sätt.
du verkar vara duktig på att inte landa på platån.. eller?linder sa:om det är ett platåhopp så är ett tips att landa i landningen och inte på platån...
Blir mycket mjukare även om man flyger lite längre
precis, då blir det inte bara rakt upp och sen rakt ner, om man inte kör på ett jäävligt brant hopp förstås.linder sa:Blir mycket mjukare även om man flyger lite längre
hahahahahaha, va du på skidtestarhelgen och såg min "dubbel" med mellanlandning? ;DKinkan sa:du verkar vara duktig på att inte landa på platån.. eller?linder sa:om det är ett platåhopp så är ett tips att landa i landningen och inte på platån...
Blir mycket mjukare även om man flyger lite längre![]()
haha jaa, det tog rätt så mycket stopp va?linder sa:hahahahahaha, va du på skidtestarhelgen och såg min "dubbel" med mellanlandning? ;DKinkan sa:du verkar vara duktig på att inte landa på platån.. eller?linder sa:om det är ett platåhopp så är ett tips att landa i landningen och inte på platån...
Blir mycket mjukare även om man flyger lite längre![]()