Hur lång tid är det kvar för dig? :)

Nejv

Ny medlem
Här kan vi samla lite rolig info så att vi kan glädjas och avundas åt de vars säsong startar om kanske bara ett par dagar!

Så vart ska du åka? Och om hur många dagar åker du? Och hur länge stannar du? :D

Själv bär det av om 37 dagar och det kittlar i mig nu!!!!

Senast ändrad:
har precis vart i Kaprun och åkt skidor så mitt beroende har stillats en aning..

Kaprun v.44 i 7 dagar
Sälen över jul 7 dagar
Hemsedal i 4 dagar
ev. Stöten i 7 dagar
Livigno i 7 dagar
räknar med kanske 5 skiddagar i Vallåsen under vintern?

Totalt 37 skiddagar!

Hoppas på att det blir svinkallt nu snart så att vallåsen börjar pumpa ut snö... Sjukanmälning från jobbet eeh ja :D

som det ser ut drar jag den 4e december från oslo med norwegian för ca 500kr till geneve, sen raka vägen till Verbier! :D fan va gööötttt!!!

Livigno är härligt .) jobbade där i somras, ingen snö där då bara.. Själv drar jag upp till idre den 13e dec. så lite mer än en månad kvar.. härligt härligt

hemsedal v5.. 7 dagar. men ska väl hinna åka rätt mycket innan det, blir dock på Isaberg, mitt i småland med 10 nedfarter ;S

Senast ändrad:
Här i åre ska det komma ca 60 cm i helgen så då börjar det för oss. dem sprutar i alla backar redan och det är just nu ca 5 cm ute på marken.

Mathew sa:
Här i åre ska det komma ca 60 cm i helgen så då börjar det för oss. dem sprutar i alla backar redan och det är just nu ca 5 cm ute på marken.
Som här då, bara det att det inte ska komma en enda cm i helgen, och att det är grön gräs och plusgrader :(

Ryktet säger att Verbier drar igång i liten skala nästa vecka. Snö-kanonerna kör vid Lac des Vaux. Om vädret samarbetar blir det troligen en sväng till Les Diablerets på söndag.

om 4 veckor och 3 dagar till Cham!! Där till slutet av april.. jag längtar inte alls.....

Fan lite sugen på att droppa av gymnasiet och bara ta första bästa flyg till frenie. MEN så kommer inte bli fallet utan säsongen börjar förhoppningsvis med några helger i Sälen/Åre i jan och feb för att sedan åka till säsongens höjdpunkt Chamonix v.9 !Se ya thier!

jag har suttit här och väntat sedan mitten av augusti.. åker hem i juni..
jackson hole. DOCK måste jag gå i skola. puzz

Någon mer som ska till Ski in i Trsyil 16-18 Nov. ?
Såg att de skulle vara en bigair konkurrens med :D
Blir mycket skoj, ses där

Senast ändrad:
min säsong började förra veckan:D
Var i kaprun i österike
Hemsedal om tre veckor
sedan åker jag varje helg

Senast ändrad:
Engelberg om 55 dagar :D Stannar där för en månad.
Finska fjället före nån gång, som warm-upp ( ruka eller något ) för några dagar->vecka
Efter Engelberg blir det Iso-Syöte i Finland i en vecka :)

Lägger första svängen om 15dagar! Weekend i totalt otippade Ruka, Finland. LTU is the place to be om man vill ha en ok säsong även om man pluggar.

Fortfarande 50 dagar till första planerade trippen... :/

Dock så är prognosen på ca 40 dagar på snö iår så jag mår bra ändå...

Tillbaka
Topp