Hur lång tid är det kvar för dig? :)

AKTUELLT
SÄSONGSPREMIÄR!!!
Lördagen den 8 december öppnar vi för säsongen.
Vi öppnar minst en backe från toppen samt barnområdet. www.jarvsobacken.se

Åker hemma nu innan dom öppnar.

Senast ändrad:
Jag verkar vara den enda i världen som ska till gränsen över säsongen :P
men jaja dra ni till era "fina" lyx områden! :D Patrioten i mig stannar i vårt fagra fosterland hehe

Hemsedal om 4 dagar.... jag hoppas bara dom hinner få lite natursnö under helgen (prognosen ser bra ut!) för just nu är det lite "sådär" med det (15cm pistat, 55 i dalen)

edit: 3 dagars åkning (glömde jag nämna)

Senast ändrad:
Åker till Sälen i 3 veckor mellan Jul och Nyår. Ska bo hos mormor.

Sen blir de en vecka vårskidåkning i Åre.

Kommer åka upp 3-4 helger till Kläppen i vinter också!

Fernie BC, Kanada. 10 dagar kvar och stannar till 23 april!!!! Gjorde sista dagen på jobbet idag, ganska kul.......................................

2 månader och 3 veckor till min första skidresa:) ska till saas-fee med en kompis. Har bara åkt över en dag innan så det ska bli roligt att åka en hel vecka:D

drar upp te vemdalen på tors tills sön. sen hela vinterlovet i vemdalen + hela påsken x) x) x) +några helger....

Åker 20 januari till Banff. VAAAARFÖÖÖÖR åker jag inte tidigare?! Jag vet ju svaret själv, pengar, men jag vill sååå åka nu!

det är ca 200 dagar tills man får sluta att åka hemma här sen blir det i ett annat land/TT

Jag kom till Saas-Fee i lördags och stannar här till slutet av april, förhoppningsvis nån trip till Verbier, Zermatt och Belalp...

Bor i Österrike sedan 4 år, älskar detta uppräknande av
14 dagar kaprun
7 dagar Stanton

fan, flytta ner och åk varje dag istället,

Jag ska ut på mitt livs skidresa i vinter. Ski around the rockies med Langley 22feb. till 4mars. Kanadensisk puder i en dryg vecka!

Om 23 dagar bär det av till Kanada och Fernie. Ska bli helt underbart att få komma iväg från det skånska regnet och åka puder.

Snödjup

Tillbaka
Topp