du är tuffDeespin sa:Jag reser runt lite i USA, för tillfället befinner jag mig i Harlem. Var är du själv?
kan man verkligen andävnga åäö i usaDeespin sa:Jag reser runt lite i USA, för tillfället befinner jag mig i Harlem. Var är du själv?
LOOOOOOOOL, ofc kan man det idjutMandelstroem sa:kan man verkligen andävnga åäö i usaDeespin sa:Jag reser runt lite i USA, för tillfället befinner jag mig i Harlem. Var är du själv?![]()
Nej, fullkomligt omöjligt att andävnga åäö i USA.Mandelstroem sa:kan man verkligen andävnga åäö i usaDeespin sa:Jag reser runt lite i USA, för tillfället befinner jag mig i Harlem. Var är du själv?![]()
Jo det går nog.stoffe_H sa:Nej, fullkomligt omöjligt att andävnga åäö i USA.Mandelstroem sa:kan man verkligen andävnga åäö i usaDeespin sa:Jag reser runt lite i USA, för tillfället befinner jag mig i Harlem. Var är du själv?![]()
Bärbara datorer där åäö finns är finns att tillgå sen 90-taletMandelstroem sa:kan man verkligen andävnga åäö i usaDeespin sa:Jag reser runt lite i USA, för tillfället befinner jag mig i Harlem. Var är du själv?![]()
Med ett svenskt tangentbord går det nogSpa-rn sa:Bärbara datorer där åäö finns är finns att tillgå sen 90-taletMandelstroem sa:kan man verkligen andävnga åäö i usaDeespin sa:Jag reser runt lite i USA, för tillfället befinner jag mig i Harlem. Var är du själv?![]()