Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag fick dela några skiddagar med digchristian_L sa:Hade någonstans mellan 130-150 skiddagar och kommer bli någonstans där emellan i år igen :D
FAN DU "när jag inte åker skidor gillar jag att festa också" det kanske är dags att vakna snart? du kan fan vara det tröttaste jag sett på länge.ekebom sa:vem fan bryr sis om ngt så ointressant?
Shit. Blev 79 den här gången. Nu är det nog sluträknat.GOS sa:Förra säsongen blev det 150-160 skiddagarär uppe i 71 säs 09/10 nu, räknar mer noga i år.
Jäklar, Hade ändå 67St.GOS sa:Shit. Blev 79 den här gången. Nu är det nog sluträknat.GOS sa:Förra säsongen blev det 150-160 skiddagarär uppe i 71 säs 09/10 nu, räknar mer noga i år.
Jag tycker 1 Juli är bryt-datumet. Juni hör definitivt till tidigare vintersäsong.TerjeS sa:@Daweee: Imponerende! Med så mange dager må stille deg et spørsmål, da du neppe har lange pausen mellom sesongene... Under utviklingen av Snowlog så måtte jeg finne en dato på når en ny sesong begynner. Jeg valgte 1. september der, når bytter du sesong og starter å telle på nytt?