hur många skiddagar?

hur många skiddagar?
7 Zillertal
1 Ulricehamn
8 Flaine
8 Abisko->Narvik
-----------------
24

Vilket är för lite. Vill helst ligga runt 30 dagar för att jag skall vara nöjd men det är rätt bökigt att mixtra ihop mer än 25.

hur många skiddagar?
30 st, men bor åta helvete i en liten by som heter vadstena.. i östergötland så svårt att komma över 30 skidar! men satsar ialf på mer iår :)hur nu det ska gå

hur många skiddagar?
Jepp, men dårlige dager slipper man ikke unna på jakt etter de gode... :) Snowlog er forøvrig oppdatert med en "mapped" tab der ski dager med GPS spor er markert på et kart.

hur många skiddagar?

@Daweee: Imponerende! Med så mange dager må stille deg et spørsmål, da du neppe har lange pausen mellom sesongene... Under utviklingen av Snowlog så måtte jeg finne en dato på når en ny sesong begynner. Jeg valgte 1. september der, når bytter du sesong og starter å telle på nytt?

Senast ändrad:
hur många skiddagar?
TerjeS sa:
@Daweee: Imponerende! Med så mange dager må stille deg et spørsmål, da du neppe har lange pausen mellom sesongene... Under utviklingen av Snowlog så måtte jeg finne en dato på når en ny sesong begynner. Jeg valgte 1. september der, når bytter du sesong og starter å telle på nytt?
Jag tycker 1 Juli är bryt-datumet. Juni hör definitivt till tidigare vintersäsong.
Juli och Augusti är sommarsäsong.
September försäsong.
1. Augusti skulle bryta sommaren, inte snyggt.
Mao jag tycker man kan bryta 1. Juli/September men Juli är mer symmetriskt och gör att man far en kickstart pa nästa säsong och motiverar till mkt akning... om man nu skall jaga kvantitet och inte kvalitet..

hur många skiddagar?
Takker for input, det virker som vi har gjort oss mye av de samme tankene rundt sesongstart/slutt.

Ellers er applikasjonen tiltenkt de kvalitative dagene, da man kan skrive om skidagen, legge med GPS track, bilder, video etc. Men den kan også fint benyttes for bare å telle dager og lagre enkel historikk for de som kun ønsker det.

Tillbaka
Topp