Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hahahaha... den var braJarle sa:Tills de är ras eller jag av annan anledning "måste" byta. Dvs allt ifrån 1 dag till 12-16 månader.
Vad är det du egentligen undrar över? Om dina JJ's är slut? Har du tröttnat på dem?
What is ze funny?Sammmyboy sa:hahahaha... den var braJarle sa:Tills de är ras eller jag av annan anledning "måste" byta. Dvs allt ifrån 1 dag till 12-16 månader.
Vad är det du egentligen undrar över? Om dina JJ's är slut? Har du tröttnat på dem?
Brukar hoppa ur spannet bland det första jag gör... whatamievendoing.jpgHeddious sa:och har de spann kan det plattas ut efter ett tag.
Ja det kan man fråga sig.. :DJarle sa:Brukar hoppa ur spannet bland det första jag gör... whatamievendoing.jpg
Och när det har rasat hamnar de på den ständigt växande "bra-att-ha-högen". Någon vacker dag behöver jag kanske mina x-scream igen...Carled sa:Skidor med sentimentalt värde faller under den allmängiltiga kategorin "köra tills det rasar" precis som de flesta andra gör.
Mina gamla Lotusar förlorar knappast åkkvalité pga kolfibern men de är förpassade till "inredningshögen" nu...Tompan14 sa:Och när det har rasat hamnar de på den ständigt växande "bra-att-ha-högen". Någon vacker dag behöver jag kanske mina x-scream igen...Carled sa:Skidor med sentimentalt värde faller under den allmängiltiga kategorin "köra tills det rasar" precis som de flesta andra gör.
Jarle sa:Vad är det du egentligen undrar över? Om dina JJ\\\'s är slut? Har du tröttnat på dem?
hahahaha... den var bra
What is ze funny?
+1 på den, förutom gamla bettanHasse_Lindborg sa:När det är dags att valla så är det dags för nya skidor...