Mangeeeee
Ny medlem
Hur mycket dricker ni?
wordOscarKellner sa:Mjööööölk
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
wordOscarKellner sa:Mjööööölk
w0rdblomqvist87 sa:dricker tills man däckar och sen släpar man sig ut i backen när liftarna öppnar.. funkar alltid!
Annars finns de fin-fina tabletterna KGB. Man tar tre stycken till första drinken, och tre stycken till ett glas vatten innan man slänger sig i bingen.ekdahl sa:får nog bli att köpa sånna till kickoffen i hemsedal!kanske sa:Fråga bara efter vätske-ersättning på apoteket, finns bara en sortKostar ca 60kr för 20 tabletter, och det är en mycket vettig investering om man planerar att "rulla hatt" på kvällarna...
that's the shiet, då blir man inte lika bakis häller.herr_palmquist sa:tills jag spyr
den enda anledningen att puder och festa inte hör ihop är att man orkar inte festa om man åker massa puder hela dagarna! det är bevisat!OlaMelin sa:tja!
dricka dagen innan man ska ut och haika och åka puderåk är idioti enligt mig.
Men ni som är på "Sälen-åkningsnivå" och åker ner till Alperna för att supa gör det inte så mycket. De röda backarna funkar för er.
Att åka stort kräver koncentration dvs. att dagen innan varit ute till fem på morgonen och efter X antal shots och öl kryper hemåt inte är någon bra förberedelse.
Slutsats: Offpiståkning och sprit kvällen innan hör inte ihop. (jag menar inte Lindvallenoffpist)
take care
/o
haha, jag kör bättre när jag är lite berusad. det är vetenskaligt bevisat.Sedna sa:Du Hannes_745 är på tok för att ung för att dricka något alls...
Seriös skidåkning och festande hör INTE i hop.
Visst har det hänt att många gånger att jag festat rejält och varit ute i backen dag efter, men då är det inte tal om någon off-pist åkning utan om att glida runt i backen och njuta av livet
och den största idiotin är att dricka i backen, klart en öl till lunchen är okej, men att vara berusad i backen är bara nej nej nej...
Vad är "seriös" skidåkning? Och varför skulle man inte kunna va ute å köra puder efter att man har ute och spritmarinerat sej?Sedna sa:Du Hannes_745 är på tok för att ung för att dricka något alls...
Visst har det hänt att många gånger att jag festat rejält och varit ute i backen dag efter, men då är det inte tal om någon off-pist åkning utan om att glida runt i backen och njuta av livet
och den största idiotin är att dricka i backen, klart en öl till lunchen är okej, men att vara berusad i backen är bara nej nej nej...
yo. har du inte hört talas om att isbjörnar drar sig till spritmarinaden och när dom väl fått tag i dig, då kommer dom äta upp dig!!Jibberisch sa:Vad är "seriös" skidåkning? Och varför skulle man inte kunna va ute å köra puder efter att man har ute och spritmarinerat sej?Sedna sa:Du Hannes_745 är på tok för att ung för att dricka något alls...
klart att det hör ihopJibberisch sa:Josslo:
Kan jag aldrig tro, alkohol och seriös skidåkning hör inte ihop på något sätt.
då måste jag ha kasst iq, blir ofta bakis efter hårda skiddagar.Fluffsurfarn sa:har hört att människor med hög IQ inte blir bakis. och jag blir inte det. vilket sammanträffande.
hahah, den var faktiskt bra du!Allex sa:ju mer du dricker desto mer kan du snurra, jag lovar
tycker det verkar bra om man vill få ut så mycket utav resorna. bra fylla bra åkning.JuanLasergun sa:Vätskeersättning är för tunnisar. Det bästa bakisbotet är en najs dag!
F.ö måste jag säga att "Sälen-åkningsnivå" är väl det fånigaste uttrycket jag hört.
Encules un canard!
hehe...Skribble sa:när jag är utomhus i världen dricker jag alltid två 5-literskannor citronvatten, ett tredjedels-glas chokladmjölk (toppat med marshmallows) samt två halvfulla kryddmått flädersaft före läggdags. Men det gör jag bara om jag ska upp exakt sex timmar senare. Diffar det på någon timme, från eller till, så blir mängderna komplett annorlunda..
blev riktigt glad nu när jag läste detta, låter som en bra plan att köra på.GotlandISurfersParadise sa:om man dricker tillräckligt och stannar ute till 6 så behöver man inte oroa sig för baksmälla, då är man fortfrarnde lullig när liften öppnar, en redig frukost på det så klarar man sig till lunch, och då är det ju dags för jäger igen...
Bakfylla är en fråga om motivation, om det är flatlight och inte har snöat på tre veckor kan man kosta på sig en baksmälla, annars är det uppe med tuppen!
Och kom inte och säg att "det funkar kanske om man är på veckosemester", jag har kört på den här filosofin i sex säsonger.
Sova kan man göra när man är död.