hur mycket har du åkt i vinter?

borde väl vara runt 17 dagar eller mer hemma på vallsberget plus 3 dagar i finland på ylläs, ska åka där dom kommande två dagarna. och en dag i pullinki.

Senast ändrad:
Sex dagar i Schweiz, fyra dagar + tre dagar i Vemdalen/Björnrike. Alldeles för lite med andra ord!

skulle ha åkte ca 30 dagar men fick avbryta efter halva p.g.a. att jag bröt ryggen i österrike, mycke otursamt. De blir till att hämta igen nästa år istället...

/A

jag har åkt VARJE helg sen våran backe öppna :) .. så ja vet itne riktigt?. :) (Fast de har ju hänt att ja vart sjuk nån helg då .. eller nån dag av en helg)

jag har bara åkt 14 dagar hemma i Sundsvall i samma backe !!! Ganska jobbigt, men det blir bättre när påsken kommer. För då ska jag till Vemdalen/Björnrike.

50 dagar ;D - sidsjön, södraberget, klövsjö, vemdalen, björnrike, åre, chamonix

Senast ändrad:
jibbmuffe sa:
oj ni all har åkt mycket! jag har åket en vecka i alperna 7 dagar, 4 i hamra, 9 i vemdalen, så jag har alltså åkt 20 dagar men det blir 10 till nästa vecka.
hur kan du hinna med att åka 10 skiddagar under 1 vecka? är jag aldeles ute och cyklar men jag tror jag minns ganska rätt om 1 vecka innehåller 7 dagar?

måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag söndag.
1 2 3 4 5 6 7

hur får du det till 10 skiddagar? :S

16 dagar i Kittelfjäll
15 dagar i de lokala backarna, sidjö & södra D;
1 dag i Junsele
1 dag i Näsåkers backe, i VIP-delen

Hela 33 skidagar! skamligt....

Senast ändrad:
troNi sa:
jibbmuffe sa:
oj ni all har åkt mycket! jag har åket en vecka i alperna 7 dagar, 4 i hamra, 9 i vemdalen, så jag har alltså åkt 20 dagar men det blir 10 till nästa vecka.
hur kan du hinna med att åka 10 skiddagar under 1 vecka? är jag aldeles ute och cyklar men jag tror jag minns ganska rätt om 1 vecka innehåller 7 dagar?

måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag söndag.
1 2 3 4 5 6 7

hur får du det till 10 skiddagar? :S
han menar nog att han åkt 10 ytterligare dagar tills nästa vecka

39 dagar blev det visst, nu är laggen sommarvallade & bindningarna nerskruvade.
Blir bättring nästa år...

// Kricke

Senast ändrad:
71 dagar sammanlagt den här säsongen.

Pitztal,funäsdalen,idre,sälen,gränsen,sunne,bjursås,nybro,sorsele,vemdalen/klövsjö,mora m.m

Snödjup

Tillbaka
Topp