Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tror inte att de räcker me 30-40 tusen.. har läst ganska mkt om de i andra trådar o fått för mig att de är nått hiskligt dyrt, ca 40-60 K knaske,,LEAF sa:vart ska du?
antar att du vill komma igång med åkning så fort som möjligt också, så ett säsongskort är ju ett måste, palla söka jobb hela tiden =) och resa ner är ju också ett måste. ett gott boende också, tex i österrike bor du nog för 13-20euro natten. sen ska du äta och festa också.
så det är bara börja räkna :p
men en 15papp är väl gott att ha med sig(minst) om du ändå ska jobba. annars är väl en 30-40 gott o ha om du inte ska jobba
Med tanke på din ålder antar att du vet vad du pratar om, du lär ju bummat runt en del....alwaysCrash sa:tror inte att de räcker me 30-40 tusen.. har läst ganska mkt om de i andra trådar o fått för mig att de är nått hiskligt dyrt, ca 40-60 K knaske,,
Ännu mer noterbart är att köpa all sin mat NEDANFÖR berget, inte i byn.. I Bourg St Mauritz (för Tignes, Val d'Isere etc) är allt hälften eller två tredjedelar så dyrt som i byn!Ipath sa:NOTERBART! Man tjänar sjuka pengar på att köpa mat i sverige och ta med sig! 2 liter mjölk i cham kostade oss 40 spänn. usch
härligt! men jag pratar av egna erfarenheter!alwaysCrash sa:tror inte att de räcker me 30-40 tusen.. har läst ganska mkt om de i andra trådar o fått för mig att de är nått hiskligt dyrt, ca 40-60 K knaske,,LEAF sa:vart ska du?
antar att du vill komma igång med åkning så fort som möjligt också, så ett säsongskort är ju ett måste, palla söka jobb hela tiden =) och resa ner är ju också ett måste. ett gott boende också, tex i österrike bor du nog för 13-20euro natten. sen ska du äta och festa också.
så det är bara börja räkna :p
men en 15papp är väl gott att ha med sig(minst) om du ändå ska jobba. annars är väl en 30-40 gott o ha om du inte ska jobba