jansson-8 Ny medlem 2009-03-28 hur ska jag bygga en dirt jump ? #1 Hej har hittat ett fint ställe i skogen som det finns fint med utrymme att bygga några dirt jumps. Några tips hur jag ska börja ?
Hej har hittat ett fint ställe i skogen som det finns fint med utrymme att bygga några dirt jumps. Några tips hur jag ska börja ?
marcusA Ny medlem 2009-03-28 hur ska jag bygga en dirt jump ? #3 ehm... bygg ett par trä hopp/drop om de finns feta träd att bygga på ofc^^... sen ta dit jord om du ska ha vanliga hopp:D
ehm... bygg ett par trä hopp/drop om de finns feta träd att bygga på ofc^^... sen ta dit jord om du ska ha vanliga hopp:D
Kosmos Medlem 2009-03-29 hur ska jag bygga en dirt jump ? #4 Ta ditt några spadar, en skottkära och gräv.
Mackan89 Ny medlem 2009-03-29 hur ska jag bygga en dirt jump ? #5 Kosmos sa: Ta ditt några spadar, en skottkära och gräv. Klicka för att se resterande... och en massa polare :D
Kosmos sa: Ta ditt några spadar, en skottkära och gräv. Klicka för att se resterande... och en massa polare :D