Hur ska jag bygga ett hopp på tomten

• Trådstartare Trådstartare VEhrling
  • Start datum Start datum
V

VEhrling

Guest
Hjällllp!!! hur ska jag bygga ett hopp på tomten hur stor sk kicken va?? kan landningen vara platt??

Jag hade inte rekommenderat en platt landning! Det gör ganska så ont..så klart beroende på hur stor kicken är... har du mycket snö är det bara att skotta för livet!

kick: minst 5 m hög, sjukt sprättig.

landning: helst uppförsbacke. då slår man sig inte lika hårt. lite salt i landningen hjälper att få det mjukare
när du ska köra. ta mycket fart.

och med antagandet att du inte tillhör den ironiska generationen, så får jag väl tillägga att detta inlägg skrevs
med en stor portion ironi och uttråkning.

J

Jag tycker att du ska bygga en rail istället.
Hoppet kommer ändå bara bli litet och dåligt och du kommer inte utvecklas inom jibbing.
Själv har jag byggt en rail i min trädgård som är 6,5 meter lång den funkade riktigt bra!!!
bygg en rail!!!!

G

Hmm jag vet inte om tomten finns ? + att ja tror inte att han vill få ett hopp över sig?
Men visst leta reda på tomten på julafton och sen fråga är de bara att kasta på en massa snö och platta till, Perfeect
Sen är de bara att hoppa!

Peace

Senast ändrad:
bara jag som tyckte att westers inlägg var spännande och informerande, jag menar kul att en " jibbingstjärna" lägger sin själ i sånt.

btw så tillhör jag också ironisk generation,

BIG MOUNTIN, puder åt folket, peace !

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp