Landsten
Medlem
Hur ska jag göra?
Tjenare gott folk!
Satt och tänkte lite nyss då en tanke slog mig..
Har två par skidor hemma, ett par begagnade Afterbang och att par sprillans Chronic.
Tänkt använda Afterbangen till rails hemma på gården och i backen.
Chronicen tänkte jag ha till allt annat, dvs hopp och offpist.
Båda är mittmonterade så de blir mest park med båda. Har tänkt att ha Afterbangen som rail skida och ha Chronicen i de delar som inte sliter så mycket.
Men så slog tanken mig att varför bara ha Afterbangen som rail skida och inte använda den till hopp också? Och köpa en skida som är mer inriktad på offpist och lite pist?
Vet inte riktigt hur jag ska göra? Ska jag göra som jag tänkt mig eller ska ja sälja Chronicen och köpa något mer offpist inriktat?
Kör 70% park och 30%
Tacksam för era tankar och hur ni hade gjort.. :/
Satt och tänkte lite nyss då en tanke slog mig..
Har två par skidor hemma, ett par begagnade Afterbang och att par sprillans Chronic.
Tänkt använda Afterbangen till rails hemma på gården och i backen.
Chronicen tänkte jag ha till allt annat, dvs hopp och offpist.
Båda är mittmonterade så de blir mest park med båda. Har tänkt att ha Afterbangen som rail skida och ha Chronicen i de delar som inte sliter så mycket.
Men så slog tanken mig att varför bara ha Afterbangen som rail skida och inte använda den till hopp också? Och köpa en skida som är mer inriktad på offpist och lite pist?
Vet inte riktigt hur jag ska göra? Ska jag göra som jag tänkt mig eller ska ja sälja Chronicen och köpa något mer offpist inriktat?
Kör 70% park och 30%
Tacksam för era tankar och hur ni hade gjort.. :/