R
rrens
Guest
Hur ska jag stretcha tröjan min?
Vill höra något bra sätt att stretcha tröjor utan att tröjan går sönder. Jag bara sliter och drar haha.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jibbtor sa:1. blöt den (vatten)
2. stretcha den (armar, händer)
3. torka den (luft, blåst)
4. stretcha den igen (armar, händer)
5. använd den (överkropp)
den optimala guiden till tröjstretchning
men man kanske vill stretcha sin tall tee 6xl så den blir större ?RailReppin sa:köp en riktig tall tee
2xlIfreeen sa:men man kanske vill stretcha sin tall tee 6xl så den blir större ?RailReppin sa:köp en riktig tall tee![]()
Inte ensam om'talllwiz sa:Bra då vet man de..
hah jag stretcha en gång så den gick söönderxD
Jaja för satan! Dock så vet ja inte riktigt hur de är med alla ziphoods.Zamboni sa:en liten fråga bara. finkar det med ziphoods ?![]()
aa samma här, Jag har stretchat alla mina Jiberish hoods och dom är mkt längre än när jag fick dom och de ser inte nå konstigt ut eller nå!Railson sa:Jaja för satan! Dock så vet ja inte riktigt hur de är med alla ziphoods.Zamboni sa:en liten fråga bara. finkar det med ziphoods ?![]()
Men på jin jiberish hoodie Som dock har rätt rejalt tyg, men de är iaf stretchad så den är fettmycke längre en vad den var när ja fick den, o de ser inte konstigt ut häller
Men sen om du stretchar ziphoodies med tunnt tyg så tror ja bara de kommer hänga konstigt, men prova![]()