Coce Ny medlem 2010-02-03 hur stor skillnad gör centrimetrarna? #1 Någon som har bra koll på längden på brädor? Hur mycket gör egentligen 2-3centimeter på en exakt samma modell?
Någon som har bra koll på längden på brädor? Hur mycket gör egentligen 2-3centimeter på en exakt samma modell?
Tink Ny medlem 2010-02-03 hur stor skillnad gör centrimetrarna? #2 stancen skiljer väll en aning? knappt märkvärt men ändå har dock inte så bra koll på hur det blir med flex osv..
stancen skiljer väll en aning? knappt märkvärt men ändå har dock inte så bra koll på hur det blir med flex osv..
D Doughboy Aktiv medlem 2010-02-03 hur stor skillnad gör centrimetrarna? #3 När det gäller så lite så är det en fråga om att vänja sig snarare än att funktionen påverkas.
fiskebulle Ny medlem 2010-02-03 hur stor skillnad gör centrimetrarna? #4 De brukar ju säga att storleken inte har någon betydelse, jag tror det är en lögn.
Coldis Medlem 2010-02-03 hur stor skillnad gör centrimetrarna? #5 Testa kör en 155 och sedan en 158 av samma modell eller liknande, en 52 och sedan en 55, det gör väldigt mycket mer än du tror.
Testa kör en 155 och sedan en 158 av samma modell eller liknande, en 52 och sedan en 55, det gör väldigt mycket mer än du tror.
D Doughboy Aktiv medlem 2010-02-03 hur stor skillnad gör centrimetrarna? #6 Visst gör centimetrarna skillnad men det är fortfarande mest en vanesak.
Jibberisch Aktiv medlem 2010-02-03 hur stor skillnad gör centrimetrarna? #7 När jag läste topic hoppades jag nästan tråden handlade om något annat!
LinusOnTheLine Medlem 2010-03-02 hur stor skillnad gör centrimetrarna? #8 Jibberisch sa: När jag läste topic hoppades jag nästan tråden handlade om något annat! Klicka för att se resterande... HAHAHAHA!
Jibberisch sa: När jag läste topic hoppades jag nästan tråden handlade om något annat! Klicka för att se resterande... HAHAHAHA!
Superpark Aktiv medlem 2010-03-02 hur stor skillnad gör centrimetrarna? #9 It´s not the size of the ship, it´s the motion of the ocean.