Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nej för dom är bara i vägen för folk som kör i parken....ThuniS sa:Utan stavar.....VArför?
Barn åker utan stavar....är det därför...?
orka bry sig om man åker med snowboardkläderSverigeTomten sa:Skidåkare bör åka som skidåkare.
Många skidåkare åker med samma kläder som snowboardsåkare.
en aning störande, men saksamma.
Åk hur ni vill, orkar inte bry mej!
Blir svårt att tweaka ut graben med dom brallorna ^^HannesK sa:Tighta cheap monday eller va dom nu heter kommer storma parkerna, dessa åkare ska ha super sketchy stil. Sjukt coolt om man är lång, lite smal, inte för smal dock, åker super sketchy men klarar fortfarande några få trick (får ej va bra åkare) med super tighta jeans trödda över bootsen, med en stor mössa och en sweatshirt med hood. Älskar dom!!!
Nej jag tror att cheap monday är stretchiga som faan. är ganska säker på de.CrashX sa:Blir svårt att tweaka ut graben med dom brallorna ^^HannesK sa:Tighta cheap monday eller va dom nu heter kommer storma parkerna, dessa åkare ska ha super sketchy stil. Sjukt coolt om man är lång, lite smal, inte för smal dock, åker super sketchy men klarar fortfarande några få trick (får ej va bra åkare) med super tighta jeans trödda över bootsen, med en stor mössa och en sweatshirt med hood. Älskar dom!!!
Spricker i liften :P
den där pinnen din rygga hänger på ser ut som en balleHannesK sa:Som mej såklart!!! Smooth och loose som faan. synd bara att byxorna är i storlek large. Har ju xxl på jackan. http://i5.tinypic.com/4qi3b4w.jpg
Jag råkar tillochmed veta att det är så då dessa brallor är de ända jag bär. Det känns konstigt att ta på baggy Ostrechiga brallor efteråt.HannesK sa:Nej jag tror att cheap monday är stretchiga som faan. är ganska säker på de.CrashX sa:Blir svårt att tweaka ut graben med dom brallorna ^^HannesK sa:Tighta cheap monday eller va dom nu heter kommer storma parkerna, dessa åkare ska ha super sketchy stil. Sjukt coolt om man är lång, lite smal, inte för smal dock, åker super sketchy men klarar fortfarande några få trick (får ej va bra åkare) med super tighta jeans trödda över bootsen, med en stor mössa och en sweatshirt med hood. Älskar dom!!!
Spricker i liften :P
Tack. Jag gjorde den själv av en gren och plywood på en kvart.aaaacki sa:den där pinnen din rygga hänger på ser ut som en balle
RETRO ROCKS!!OScratchO sa:Helt klart nästa års! RETRO!OlaMelin sa:http://www.scriptfx.com/gallery/sports/skier.jpg
så eller dit säsongens mode har pekat, tvyärr: Ju fler X som anger storleken desto bättre.
Allting har en gräns och många har passerat den vad gäller vad som är snyggt.