Hur tror ni alla jibbare kommer se ut nästa säsong

haha inte många som hänger med märker jag:P mest inne är ju tajjt å kort (eric strand). långa skidor är ju fräsigt..

själv tänker jag nog ha ganska stora kläder långa skidor å stavar ibland:)

Senast ändrad:
så här:

skiier.jpg

alltså färgglada overaller:P:P

Senast ändrad:
nej men hjälmar fast utan öronmuffar. goggles innanför. antagligen kommer bara de som har mest självförtroende köra i cheap monday som är coolast. de resterande 94% kommer att köra i kläder i strl 8XL. byxor och jacka i samma färg är inte coolt

stor tröjja och smala jeans, fast jag tror de kommer delas upp i 2 gruppen och som kör lite mera rock och ena kör lite mera getto stil

stavarna far ingenstanns för helvete!!! gillar inte överstora kläder, sådär L e lämpligt om man är 170.. med stavar, bandana kanske.. =min åsikt

jibbarna kommer att åka utan stavar, större kläder än någnsin förr, bandana såklart..
ganska sorligt :(

Tighta cheap monday eller va dom nu heter kommer storma parkerna, dessa åkare ska ha super sketchy stil. Sjukt coolt om man är lång, lite smal, inte för smal dock, åker super sketchy men klarar fortfarande några få trick (får ej va bra åkare) med super tighta jeans trödda över bootsen, med en stor mössa och en sweatshirt med hood. Älskar dom!!!

Skidåkare bör åka som skidåkare.
Många skidåkare åker med samma kläder som snowboardsåkare.
en aning störande, men saksamma.
Åk hur ni vill, orkar inte bry mej!

SverigeTomten sa:
Skidåkare bör åka som skidåkare.
Många skidåkare åker med samma kläder som snowboardsåkare.
en aning störande, men saksamma.
Åk hur ni vill, orkar inte bry mej!
orka bry sig om man åker med snowboardkläder :) man åker dessutom för att det är kul :D

HannesK sa:
Tighta cheap monday eller va dom nu heter kommer storma parkerna, dessa åkare ska ha super sketchy stil. Sjukt coolt om man är lång, lite smal, inte för smal dock, åker super sketchy men klarar fortfarande några få trick (får ej va bra åkare) med super tighta jeans trödda över bootsen, med en stor mössa och en sweatshirt med hood. Älskar dom!!!
Blir svårt att tweaka ut graben med dom brallorna ^^
Spricker i liften :P

CrashX sa:
HannesK sa:
Nej jag tror att cheap monday är stretchiga som faan. är ganska säker på de.

jag kommer nog köra på lite tajtare kläder ! erik strand hade lätt cleanaste outfitten i år!

Som mej såklart!!! Smooth och loose som faan. synd bara att byxorna är i storlek large. Har ju xxl på jackan.
4qi3b4w.jpg

ja kmr iaf köra me röd jacka, stor t -shirt under, byxor i nån färg... Typ.. RED hjälm kankse.. stavar ska ja nog köra med.. kanske utan nån gång ibland..

tighta kläder , å 2-3 meters stavar och snow blades!!!!!!

Senast ändrad:
HannesK sa:
CrashX sa:
HannesK sa:
Nej jag tror att cheap monday är stretchiga som faan. är ganska säker på de.
Jag råkar tillochmed veta att det är så då dessa brallor är de ända jag bär. Det känns konstigt att ta på baggy Ostrechiga brallor efteråt.

jag tror alla kommer att försöka se så gangster ut som möjligt därför ska jag försöka komma på nån annan stil:)

inga stavar,extremt baggy kläder kring 8-12XL och en ännu större tröja som stiker fram under jackan,goggelsbandet innan för hjälmen,badana fast de är 20+,bara hjälm om morsan tjatar på i typ Bern Baker style,Å självklart goggelsarna över näsan så man låter som en ailien när man pratar.

THIS IS THE NEXT YEAR,BELIVE ME!
EDIT: glömde att alla kommer köra rå gangztA style,¨röka på som fan me gud vet vag och en glock i bältet.

Senast ändrad:
Den här tråden är ju hyffsat "fri" men tänk på vad ni postar ändå. Bara för att ämnet inte är tokseriöst betyder inte det att det är ok att länka till bilder på gäddor eller andra irrelevanta utstyrslar.

Stora kläder å inga stavar... varenda jäla jibber kommer att utvecklas till nån slags gangsta aktiga flygande ekorrar ju
Men nog fan sere rätt chill ut utan stavar....

Det är löjligt att härma alla andra..skaffa en egen stil i stället.

Tillbaka
Topp