Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
yee=P ju mindre desto coolare, alla jibbare kommer glida runt i lindex barnavdelning för att hitta något tilräckligt litet och tajt.jeppenator sa:okej.. tajtsen tar över
yeah coolt att posa framför kameran hemma.. svin ballt...HannesK sa:Som mej såklart!!! Smooth och loose som faan. synd bara att byxorna är i storlek large. Har ju xxl på jackan. http://i5.tinypic.com/4qi3b4w.jpg
Just fuck it, bara för att det är mainstream i dina krettsar!swim sa:Varför inte D&G, Dior och Gucci? Det vore iallafall snyggare än dagens "jobbmode"
Haha, i mina kretsar? (notera stavningen på "kretsar") Nog för att man har ett och annat Lyle & Scott plagg och klär sig med stil, men inte fan är de mainstream. Kan informera herren om att med ekonomin som en studerande 17 har är det i princip omöjligt att äga ett sådant plagg, bara så du vet...Waster sa:Just fuck it, bara för att det är mainstream i dina krettsar!swim sa:Varför inte D&G, Dior och Gucci? Det vore iallafall snyggare än dagens "jobbmode"
aa precis!!!
palla skriva som du är en jävla poet från 1700 talet.. hur strickt kan man va, dammitswim sa:Haha, i mina kretsar? (notera stavningen på "kretsar") Nog för att man har ett och annat Lyle & Scott plagg och klär sig med stil, men inte fan är de mainstream. Kan informera herren om att med ekonomin som en studerande 17 har är det i princip omöjligt att äga ett sådant plagg, bara så du vet...Waster sa:Just fuck it, bara för att det är mainstream i dina krettsar!swim sa:Varför inte D&G, Dior och Gucci? Det vore iallafall snyggare än dagens "jobbmode"
aa precis!!!
m fuck MAINSTREAM, ska va baggy o hiphoplinneWaster sa:Just fuck it, bara för att det är mainstream i dina krettsar!swim sa:Varför inte D&G, Dior och Gucci? Det vore iallafall snyggare än dagens "jobbmode"
aa precis!!!
hur är baggy INTE mainstream i parken ?Stenman sa:m fuck MAINSTREAM, ska va baggy o hiphoplinneWaster sa:Just fuck it, bara för att det är mainstream i dina krettsar!swim sa:Varför inte D&G, Dior och Gucci? Det vore iallafall snyggare än dagens "jobbmode"
aa precis!!!
"Nog för att man har ett och annat Lyle & Scott plagg och klär sig med stil"swim sa:Haha, i mina kretsar? (notera stavningen på "kretsar") Nog för att man har ett och annat Lyle & Scott plagg och klär sig med stil, men inte fan är de mainstream. Kan informera herren om att med ekonomin som en studerande 17 har är det i princip omöjligt att äga ett sådant plagg, bara så du vet...Waster sa:Just fuck it, bara för att det är mainstream i dina krettsar!swim sa:Varför inte D&G, Dior och Gucci? Det vore iallafall snyggare än dagens "jobbmode"
aa precis!!!
Vad fan annars ska man posa framför? Sjukt slick att posa framför människor irlsebastian_p sa:yeah coolt att posa framför kameran hemma.. svin ballt...HannesK sa:Som mej såklart!!! Smooth och loose som faan. synd bara att byxorna är i storlek large. Har ju xxl på jackan. http://i5.tinypic.com/4qi3b4w.jpg
jag tror att det sebastian_p försöker säga är att det är otroligt o-coolt att posa över huvudtaget.HannesK sa:Vad fan annars ska man posa framför? Sjukt slick att posa framför människor irlsebastian_p sa:yeah coolt att posa framför kameran hemma.. svin ballt...HannesK sa:Som mej såklart!!! Smooth och loose som faan. synd bara att byxorna är i storlek large. Har ju xxl på jackan. http://i5.tinypic.com/4qi3b4w.jpg
de e ju fantastiskt coolt o posa framför kameran när man e hemma.. ENSAM o fotta sej själv, med kläder o lägga upp de?!sebastian_p sa:yeah coolt att posa framför kameran hemma.. svin ballt...HannesK sa:Som mej såklart!!! Smooth och loose som faan. synd bara att byxorna är i storlek large. Har ju xxl på jackan. http://i5.tinypic.com/4qi3b4w.jpg
haha. jag ville ju visa mina kläder och det gör jag på det här sättet.Limp sa:de e ju fantastiskt coolt o posa framför kameran när man e hemma.. ENSAM o fotta sej själv, med kläder o lägga upp de?!sebastian_p sa:yeah coolt att posa framför kameran hemma.. svin ballt...HannesK sa:Som mej såklart!!! Smooth och loose som faan. synd bara att byxorna är i storlek large. Har ju xxl på jackan. http://i5.tinypic.com/4qi3b4w.jpg
haha sånt hör hemma här : www.snyggast.se eller www.lunarstorm.se eller varför inte snyggastnaken.se
Vänta 2 veckor och jag har skrivit den där ordboken ^^jeppenator sa:haha finns de gramatik för jibbare?
de finns väl inte ens med i nån ordbok?
man får säga som man vill
å desutom är no poles sjuukt najs
det här var nog det nördigaste inlägg jag hört på freeride fast personen som skriver heter ju nojlas så d ekan man ju förstå.Nojlas sa:Först jibbing, sen backcountryjibb, nästa års fluga är backtips! Man kan BARA åka fakie, inget annat. Detta nya unika fenomen kallas således fakiejibb, eller F-jibb om man så vill. Eftersom detta är en HELT ny sport så måste alla F-jibbers särskilja sig från de vanliga skittöntiga skidåkarna, således kommer de åka i jeans nerstoppade i pjäxorna och gåsjackor och försöka prata häftig utländska. Till nästa vinter kommer de även att ha klurat ut någon plastig attityd som alla ska köra med.
För att åtgärda detta problemen kommer som tur är dessa muppar att hängnas in i ett avskilt område - en s.k. "park" (tidigare känt som "snowboarland" där man på nittiotalet spärrade in den tidens puckon).
Nästnästa år kommer detta fenomen givetvis som BackCountryFakie-Jibbing (BCF-Jibbing), det kommer också att bli jätteradikalt. Sjukt jätteradikalt faktiskt. Jag kan knappt hålla mig...
aa håller med lite sketchy streetstil men de påminner endå om cheapmonday kan bli sjukt fett..hollibob sa:Alla borde köra på Harry Potter-stilen med långa rockar och halsdukar ;D