Hur tror ni alla jibbare kommer se ut nästa säsong

Svarta baggybyxor (INTE JEANS!!) Basketlinne (celtics) och utan stavar för det mesta i år!
Jeans kan man ju inte åka med!!!

swim sa:
Varför inte D&G, Dior och Gucci? Det vore iallafall snyggare än dagens "jobbmode"
Just fuck it, bara för att det är mainstream i dina krettsar!

aa precis!!!

Waster sa:
swim sa:
Varför inte D&G, Dior och Gucci? Det vore iallafall snyggare än dagens "jobbmode"

aa precis!!!
Haha, i mina kretsar? (notera stavningen på "kretsar") Nog för att man har ett och annat Lyle & Scott plagg och klär sig med stil, men inte fan är de mainstream. Kan informera herren om att med ekonomin som en studerande 17 har är det i princip omöjligt att äga ett sådant plagg, bara så du vet...

swim sa:
Waster sa:
swim sa:

aa precis!!!
Haha, i mina kretsar? (notera stavningen på "kretsar") Nog för att man har ett och annat Lyle & Scott plagg och klär sig med stil, men inte fan är de mainstream. Kan informera herren om att med ekonomin som en studerande 17 har är det i princip omöjligt att äga ett sådant plagg, bara så du vet...
palla skriva som du är en jävla poet från 1700 talet.. hur strickt kan man va, dammit

Senast ändrad:
swim sa:
Waster sa:
swim sa:

aa precis!!!
"Nog för att man har ett och annat Lyle & Scott plagg och klär sig med stil"
kan du låta mer överlägsen och stureplanig? ingen har frågat om vad du klär dig i för kläder o ingen vill veta heller. en studerande 17ÅRING (notera stavningen på 17åring) kan väll ha råd med ett sånt plagg? bara för att du inte har det betyder det inte att hela sveriges studerande 17åringar inte har det.
bläh.

HannesK sa:
sebastian_p sa:
HannesK sa:
Som mej såklart!!! Smooth och loose som faan. synd bara att byxorna är i storlek large. Har ju xxl på jackan. http://i5.tinypic.com/4qi3b4w.jpg
yeah coolt att posa framför kameran hemma.. svin ballt...
Vad fan annars ska man posa framför? Sjukt slick att posa framför människor irl
jag tror att det sebastian_p försöker säga är att det är otroligt o-coolt att posa över huvudtaget.

EDIT: eller snarare att posa framför kameran HEMMA, o inte i backen.

Senast ändrad:
sebastian_p sa:
HannesK sa:
Som mej såklart!!! Smooth och loose som faan. synd bara att byxorna är i storlek large. Har ju xxl på jackan. http://i5.tinypic.com/4qi3b4w.jpg
de e ju fantastiskt coolt o posa framför kameran när man e hemma.. ENSAM o fotta sej själv, med kläder o lägga upp de?!
haha sånt hör hemma här : www.snyggast.se eller www.lunarstorm.se eller varför inte snyggastnaken.se

Limp sa:
sebastian_p sa:
HannesK sa:
de e ju fantastiskt coolt o posa framför kameran när man e hemma.. ENSAM o fotta sej själv, med kläder o lägga upp de?!
haha sånt hör hemma här : www.snyggast.se eller www.lunarstorm.se eller varför inte snyggastnaken.se
haha. jag ville ju visa mina kläder och det gör jag på det här sättet.

ps. det enda jag verkligen POSAR med är armarna. och det är för att lättare se hur alltihop ser ut.

haha finns de gramatik för jibbare?

de finns väl inte ens med i nån ordbok? :)
man får säga som man vill

å desutom är no poles sjuukt najs

Inte mycket kommer ändras, kanske andra färger men that´s it

Typ stooooort. De e lätt cleanast. Åssåååååå kommer nog många köra inga stavar . Åssåååååååå kommer några köra cheap monday.

Nojlas sa:
Först jibbing, sen backcountryjibb, nästa års fluga är backtips! Man kan BARA åka fakie, inget annat. Detta nya unika fenomen kallas således fakiejibb, eller F-jibb om man så vill. Eftersom detta är en HELT ny sport så måste alla F-jibbers särskilja sig från de vanliga skittöntiga skidåkarna, således kommer de åka i jeans nerstoppade i pjäxorna och gåsjackor och försöka prata häftig utländska. Till nästa vinter kommer de även att ha klurat ut någon plastig attityd som alla ska köra med.
För att åtgärda detta problemen kommer som tur är dessa muppar att hängnas in i ett avskilt område - en s.k. "park" (tidigare känt som "snowboarland" där man på nittiotalet spärrade in den tidens puckon).

Nästnästa år kommer detta fenomen givetvis som BackCountryFakie-Jibbing (BCF-Jibbing), det kommer också att bli jätteradikalt. Sjukt jätteradikalt faktiskt. Jag kan knappt hålla mig...
det här var nog det nördigaste inlägg jag hört på freeride fast personen som skriver heter ju nojlas så d ekan man ju förstå.

Jag tror att dom kommer att se ut som dom såg ut den här säsongen, dock kommer nog fler köra utan stavar.

Men stilarna byts oftast inte över sommarn utan under säsongen. Det börjar med att nån cool kändis byter stil och då vill ju alla vara som honom. Men kändisen byter ju inte stil under sommaren därför ändras inte heller stilen över sommaren. Därför är den enda som har svaret på den här frågan en kändis som har nått nytt i bakfickan.

Min teori

Tillbaka
Topp