Hur tror ni alla jibbare kommer se ut nästa säsong

jag tror nog mer på "retro locken" nästa år!

skier.jpg

75022273.JPG

Skägg är naturligtvis också ett måste till dom tajta neon brallorna och den rosa jackan

6-skier-400x400.jpg

säger som jon olsson, vi har redan avverkat trash, cammo, GHETTO (de är fult med för stora kläder) och neon. dags för nått nytt

Jag gillar iaf alla coola gangsters från Compon som kör i 8xl det är det som gäller....näää

jag kmr köra med lite större kläder än förra året, samt bandana

snowride90 sa:
säger som jon olsson, vi har redan avverkat trash, cammo, GHETTO (de är fult med för stora kläder) och neon. dags för nått nytt
Tycker Jon att neon/starka färger är avverkat?
Var det inte han som var väldigt tänd på den idén, så man syntes bra på bilder och i film, samt körde med neonkläder för bara nått år sedan?

Cammo är däremot töntigt enligt mig.
Stora kläder, helt okey men gärna lite färg på dom!
Sen måste alla lära sig att inte överdriva, matcha era brillor till resten av outfiten och köp inte neongröna oakley bara för att dom är coola (som jag gjorde^^) då dom inte matchar resten av era kläder.

Själv kommer jag se ut som en tomat med vit glasyr :)

Jag tror generellt att både skid- och snowboardmärken kommer dra åt det enklare, klassiska hållet i sina kollektioner. Vi har redan avverkat cammo, trash, ghetto och neon.

- Jon Olsson

Jag tror inte kläderna kommer ändras så mycket, men jag tror att människorna kommer bli så mycket snyggare o härligare.

Jag tror nudisttrenden kommer stort i år vilket kommer innebära en hel del kylskador och allmänt obehag. Sen så antar jag att alla 12 åriga Pimpar med G-Unit kläder kommer inse att det kanske inte är så coolt när en bortskämd medelklass unge försöker likna en gangsta från Compton.
Punkt

niiiklas sa:
jag tror nog dem flesta lär se ut som mig, snygg.
vadå diva?

jag ska ha mkt större kläder än förra året då jag såg ut som en idiot.... och annars lär det ju vara rätt lika, men jag vill ha ett par lime gröna kläder!!! as snyggt

snowride90 sa:
håller med tycker förövrigt att andreas håtveits stil är ganska snygg inte för baggy och inte för tajt. tror att färgerna kommer vara mycke brunt och vitt och inte för baggy. men personligen kommer jag att köra med rutiga byxor och svart jacka och givetvis stavar tycker att det är skitfult utan(men alla har olika smaker)

Senast ändrad:
Det är svart, brunt, grå, vit! det är dom färgerna som gäller i vinter!

Kommer nog fortfarande vara populärt med baggy även om det börjar avta lite.. Hoppas själv på att de blir mer som cross kollektioner, dvs normala storlekar men ändå snyggt.

albin_johansson sa:
snowride90 sa:
håller med tycker förövrigt att andreas håtveits stil är ganska snygg inte för baggy och inte för tajt. tror att färgerna kommer vara mycke brunt och vitt och inte för baggy. men personligen kommer jag att köra med rutiga byxor och svart jacka och givetvis stavar tycker att det är skitfult utan(men alla har olika smaker)
håtveit är nordens största wiggah. o hans åkstil är hemsk

STAVAR!!! Stora kläder , tshirt som händer ut ,
Å Köra allt man gör men skön stil !:D

Huggybear sa:
albin_johansson sa:
snowride90 sa:
håtveit är nordens största wiggah. o hans åkstil är hemsk
Tom Wallisch är då fan så mer wiggah!? aja, skön stil ändå;)

till att börja med så är det skit töntigt att åka utan stavar sen så kommer jibbing att bli som freestyle på 80 talet om det här fortsätter

alla kommer åka nakna bara för folk inte ska gnälla på att det e för baggy och inte för thight, seriöst kan inte alla sluta gnälla på hur alla andra klär sig, kul om alla ser exakt lika dana ut i backen ? och inget jävla svar nu om att alla ser lika dana ut nu.. ni vill ju att dom ska klä er som er, är det så jävla roligt om alla såg ut som er i backen? :p

Palla diskutera vad som är snyggt och vad som inte är snyggt egentligen. Det är ju som att måla fingerfärg med tårna, allas teckningar blir olika!

Ps: Sluta måla fingerfärg, makarontallrikar är mycket coolare =)

Åk som ni vill! jag bryr mej inte om ni är überGANHSTAH med linne ner till forknölarna eller om ni kör megatajt som nån balletdansös...Alldeles lagom skall det vara

Tillbaka
Topp