taskigt läge.BigAir sa:Har inte 3:an, bor i Luleå!
Låter grymt soft, kan någon som orkar berätta villka som kom hem och vad som hände?
Hur reagerade Gustav?
hon fick massa damm på sig så torkade han av det med en trasa.BigAir sa:Jag har Tv Ren och Kanal Minus.
Men nå, folks, vad gjorde han då?
Tog han henne på brösten, framför sina föräldrar? :O
haha, hade samma prob. ska fan stämma dom jävlarna!!! jävla skit viasatNFA sa:Haha det var rätt kul att se. Jag fick inte se dom sista 10 minuterna var det så för alla eller?
men hennes lökar är allt lite slappa eller? programmet cpade vid 20.52 och då låg gynning och sov. jag hoppas verkligen att du tog chansen och tallade lite då!Gustav_Fridheim sa:de e smällar man få ta när man e kändis va, pressen skriver allt möjligt nu för tiden..
Fett svårt o förklara, ni får se det i reprisen imorn kl 5NFA sa:Gustav
Vad hände dom sista 10 minuterna då?
haha ne, absolut inte de va fett soft..hyllengren sa:expressen reportaget va fan det ultimata, känner du dig sextrakasserad gustav?
du måste vara grymt chockad, stackars dig?
ps. du måste ju kräva att de postar nån trevlig jibbild på dig i expressen för fan..!!!
du biggis man kan visst få in 3an i luleå haha för den har jag :PBigAir sa:Har inte 3:an, bor i Luleå!
Låter grymt soft, kan någon som orkar berätta villka som kom hem och vad som hände?
Hur reagerade Gustav?