Husvagn i gränsen?

Yaotzin

Ny medlem
Husvagn i gränsen?
Hej, undrar om det är någon som har haft erfarenhet av att campa i gränsen? Funkar det bra med el och vatten och dyl?
Funderar på att hänga där när snön tar slut i Åre.

Tacksam för alla svar.

Husvagn i gränsen?
Jodå det funkar aldeles utmärkt om man har köpt plats där med tillgång till servic-stugan. (Där finns toa,kök,dusch mm). Bastu finns på hotellet.
Det är inte heller något problem med el till husvagnen när man har plats där. Det går även att använda kabel-tv (har inte provat det själv).
//Magnus

Husvagn i gränsen?
erfarenhet på det sättet att jag bott i kompisars husvagnar.
det fungerar alldeles utmärkt, nu har de till och med byggt bastu, och man kan laga mat och duscha i servicehuset. dock är det kö till husvagnsplatserna, det vet jag (jag står i den själv, nämligen). lite trist.

Husvagn i gränsen?
Oki. Fick ett nummer att ringa från gränsenfolket också. Lät tråkigt med att stå i kö. Men man får se vad som händer. Annars om det är någon som har plats i gränsen är jag en jättebra stug/husvagnsinneboede också ;) 22år rumsren och billig i drift. Gäller väl maj-midsommar.

mattekahn>> Svårt att få tag på en vettig husvagn för under 15000, säljarna brukar köpa in de begagnade och slakta dem för ungfär så mycket. Husbilar är dyrare, alternativet är att skaffa en ombyggd minibuss men de brukar vara jävligt kalla på vintern.

Tillbaka
Topp