Hyfsat grön - Stryn eller Riksgränsen?

Minimal

Medlem
Tjing!

Alpint.

Här inne ses jag nog snarare som jävligt grön. "Reder ut det", thats it. Inte åkt särskilt mycket totalt. Dock rätt dum i huvvet, och vill/vågar lite mer än vådligt. Möjligen lite balansfördel från ett långt idrottsliv inom mx :).

Vi vill åka i April eller Maj.
Weekend.
Offpist om vi reder ut det.
Ingen park.
Plus 30.

Stryn eller Riksgränsen?

Senast ändrad:
Okej, nu greppar jag läget. Sorry för en något dålig research kring summer/vinterski.

Frågan kvarstår, stryn summerski eller riksg?

Båda är bra, personligen gillar jag dock Stryn bättre. April-Maj = Riksgränsen Juni- = Stryn

//JN

Hjulbult sa:
Båda är bra, personligen gillar jag dock Stryn bättre. April-Maj = Riksgränsen Juni- = Stryn

//JN
Om du tänker ur vårt- inte nybörjare men heller inga erfarna lirare-perspektiv? Är det någon skillnad på vad vi får ut på respektive ställe?

Är det kanske rent av så att vi inte platsar över huvudtaget på nåt av ställena, utan att man måste ha 2-4 veckor stenhård skidåkning varje år sen barnsben?

Jag måste få flika in med ett tips. Du skriver att du är hyfsat grön. Jag ska med och jobba för Alplinjen som arrangerar en skidresa upp till Stryn 5-9 juni. Gå in http://www.alplinjen.com/ för att kolla mer. Men för 3050:- får du resa från Malmö, Göteborg mfl eller vart du nu bor på vägen, boende, liftkort och guidning på fjället samt skidskola av utbildade skidlärare som är med.

Går inte att missa om du vill till Stryn, ett kanon erbjudande.

Senast ändrad:

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp