Hyra splitboard

YoMat

Medlem
Hyra splitboard
Hej, tänkte höra om någon vet om det går att hyra splitboards någonstans Göteborgstrakten? Eller om det finns någon här som har en att hyra ut för några dagar i mars/april?

Hyra splitboard
Jag bor också i Göteborg och när jag skulle hyra splitboard blev det från höjdmeter i Kiruna. Kostade 300 kr att skicka tor och tiden för frakt räknades bort från hyran så tyckte det funkade fint.

Hyra splitboard
Tack för svar Kiiivi! Kostade frakten något? Vart fick du grejerna fraktade? Låter som ett potentiellt fint alternativ hur som! Vi ska till Storulvån, kanske kan kolla fraktmöjligheyefna från Åre...

Hyra splitboard
Har du hört med Storulvån om dom har att hyra ut?
Kanske onödig fråga....
Åre skidsport, skistar ? Men åker du tåg blir det svårt att stanna i Åre och kolla.

Senast ändrad:
Hyra splitboard
YoMat sa:
Tack för svar Kiiivi! Kostade frakten något? Vart fick du grejerna fraktade? Låter som ett potentiellt fint alternativ hur som! Vi ska till Storulvån, kanske kan kolla fraktmöjligheyefna från Åre...
Då kostade frakten 300 kr och det skickades med bussgods så kommer till närmsta ombud. Utöver det tillkommer kostnaden för själva hyran, borde finnas beskrivet på deras hemsida.

Hyra splitboard
Jo kollade med storulvån, hade för mig att de haft för ett par år sen men hittade inte i deras prislista. Fick mailsvaret att de haft tidigare men att det varit så mycket problem med bindningar som gått sönder mm att de slutade med det...

Tack för tips på uthyrningsställen! Ska kolla om någon kan frakta till typ lämplig avhämtningsplats.

Hyra splitboard
YoMat sa:
Jo kollade med storulvån, hade för mig att de haft för ett par år sen men hittade inte i deras prislista. Fick mailsvaret att de haft tidigare men att det varit så mycket problem med bindningar som gått sönder mm att de slutade med det...

Tack för tips på uthyrningsställen! Ska kolla om någon kan frakta till typ lämplig avhämtningsplats.
Jag har hyrt splitutrustning från Åre skidsport ett par gånger när jag vart borta vid Storulvån och turat. De är trevliga, proffsiga och har ofta schyssta grejer hemma :)

Hyra splitboard
ErikDragon sa:
YoMat sa:

Jag har hyrt splitutrustning från Åre skidsport ett par gånger när jag vart borta vid Storulvån och turat. De är trevliga, proffsiga och har ofta schyssta grejer hemma :)
Det låter bra det. Kruxet är ju bara det här med avhämtning när en kommer med tåg o ska till Storulvån..

Tillbaka
Topp