I Build Box! :d

asså såg lite halvkasst ut va de kommer nog mögla ihop så småningom!
men funkar säkert ett tag. den ena kan man annars använda som bord om de inte skulle funka så de va ju schysst!

Utseendet skiter väl jag i då jag byggt detta för att jag ska kunna träna denna vinter hemma i skogen :O

oscarius.. jag frågade om ni trodde det skulle funka i vinter inte om ni tycker jag är duktig.

bordet är från en gammal köksbänk :P osäker om det kommer glida.. men ska försöka

kan skryta med att jag har 6 olika räcken och boxar som ligger och väntar på snö här hemma. kan posta bilder sen om ni vill :)

Ante_87 sa:
Utseendet skiter väl jag i då jag byggt detta för att jag ska kunna träna denna vinter hemma i skogen :O

oscarius.. jag frågade om ni trodde det skulle funka i vinter inte om ni tycker jag är duktig.

bordet är från en gammal köksbänk :P osäker om det kommer glida.. men ska försöka
Men för att förklara mig tydligare tror jag det funkar, men det skulle funka bättre om du lagt ner mer tid och kraft på den så den håller bättre, och glider bättre än vad en köksbänk skulle göra.
Men kul grej iaf. "keep it up"

Känns lite som folk tror jag lagt upp detta för att skryta elr liknande.. det är inte alls min mening :s jag brukar sitta o leta efter folk som byggt boxar och railar för att jag tycker det är intressant och kul att se hur folk löser sin galna längtan efter snön :p detta är även ett sätt för mig att se fram emot årets säsong..
men om ni vill tar jag gärna bort denna tråd.. fast jag vet inte om man kan det. :o vet iallafall inte hur man gör.

Rudil, jag skulle gärna vilja se dina byggen :) tycker det är kul och inspererande

har hoppat massa på den :P så hoppas det.. dom är fastskruvade på en planka under också :O ska testa doftljus. tackar =)

Tillbaka
Topp