Icon2 eller Icon/recruit

Icon2 eller Icon/recruit
själv så har jag haft typ 4 recruit och alla har pajjat, men de är inte så överdrivet bra ljud i dem, jag skulle rekomendera att köpa wesc, fast de bra me skullcandy är att man får pengarna tbx om de pajjar :P men lycka till

Icon2 eller Icon/recruit
FlygandeAnden sa:
själv så har jag haft typ 4 recruit och alla har pajjat, men de är inte så överdrivet bra ljud i dem, jag skulle rekomendera att köpa wesc, fast de bra me skullcandy är att man får pengarna tbx om de pajjar :P men lycka till
mina wesc säckade ihop helt väldigt snabbt, men mina recruit funkar fortfarande fint!

å andra sidan tror jag att de som håller bäst av icon2 och recruit är icon 2, de har den nya förstärka bygeln, och det är den som oftast går sönder på recruits :)

Icon2 eller Icon/recruit
har haft 2par icon, lowrider och smokin buds alla har pajjat och jag tyckert det faktiskt är rätt risigt ljud i alla dom modellerna. har nu köpt ett par wesc lurar som jag är sjukt nöjd med. dom sitter bra på skallen och ramlar sällan av plus att det är bättre ljud. har åkt med mina nu sen dec och dom är fortfarande som nya

Icon2 eller Icon/recruit
jag är rätt säker på att det är samma högtalare i icon 2 och i recruit. Jag har själv ett par recruit och jag tycker dom e grymt sköna att åka med.

Icon2 eller Icon/recruit
icon2 kan jag bara ha när jag har mössa, när jag har utan mössa glider dem av. fast dem har gått sönder när jag vände mig om snabbt och råkade dra i sladden, så jag kan inte ställa in hur dom ska sitta på huvudet. hade dom i typ en vecka ;) har aldrig testat vanliga icon

Tillbaka
Topp