Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha idiot då skulle han inte kunna sitta på freeride.Shredbull sa:Det borde vara ditt internet som inte funkar..
ja ingenting funkarGudrunnator sa:Haha idiot då skulle han inte kunna sitta på freeride.Shredbull sa:Det borde vara ditt internet som inte funkar..
Har du kollat så att du har exakt rätt adress? Du kanske har skrivit .com istället för .se eller något sådant.
nej det gör den inteburgars sa:www.idrefjall.se funkar finfint nu.
Jo, det gör den.Erkan11 sa:nej det gör den inteburgars sa:www.idrefjall.se funkar finfint nu.
jaså men för mig gör den inte det vad har du för inställningar på ditt internät/dator?kujanpaa sa:Jo, det gör den.Erkan11 sa:nej det gör den inteburgars sa:www.idrefjall.se funkar finfint nu.
Prova starta om routern. Dra ur sladden ur den, och låt den vara avstängd i några minuter, 2-3 minuter kanske, sen stoppar du in sladden igen och låter den starta upp, då bör det funka.Erkan11 sa:jaså men för mig gör den inte det vad har du för inställningar på ditt internät/dator?kujanpaa sa:Jo, det gör den.Erkan11 sa:nej det gör den inte
testa typ det nu och det funka intekujanpaa sa:Prova starta om routern. Dra ur sladden ur den, och låt den vara avstängd i några minuter, 2-3 minuter kanske, sen stoppar du in sladden igen och låter den starta upp, då bör det funka.Erkan11 sa:jaså men för mig gör den inte det vad har du för inställningar på ditt internät/dator?kujanpaa sa:Jo, det gör den.
ok, har du internät från telia?JockeSki sa:hmmm. för mig funkar www.idrefjall.se
men jag kan inte pinga idrefjall.se via cmd. inte heller 62.119.107.103
och om jag försöker gå till http://62.119.107.103 istället för http://www.idrefjall.se så funkar det inte heller. jag är helt snurrig. nån som är bättre än mig på detta och kan förklara?
varför når jag en adress men kan inte pinga den? och ping & nslookup ger mig idrefjall.se = 62.119.107.103 men det funkar inte i webbläsarn. dns-problem? men som sagt www.idrefjall.se funka bra för mig.
nix, tele2. tyvärr. hatar verkligen tele2 men hur som helst svarar inte det på varför det blir som det blir. men egentligen spelar det ingen roll så länge de funkar som det ska ändå. blev bara lite nyfiken.Erkan11 sa:ok, har du internät från telia?
men kan inte du skicka en bild på deras pistkartJockeSki sa:nix, tele2. tyvärr. hatar verkligen tele2 men hur som helst svarar inte det på varför det blir som det blir. men egentligen spelar det ingen roll så länge de funkar som det ska ändå. blev bara lite nyfiken.Erkan11 sa:ok, har du internät från telia?