Idre V.2 Någon? antagligen plats över

• Trådstartare Trådstartare Calleeee
  • Start datum Start datum
C

Calleeee

Guest
Tjena.

Jag och 5 till kompisar ska upp till Idre v.2 och undrar lite om skidåkningen. Ingen av oss har varit där innan så det ska bli en upplevelse i sig!

Vi har kanske har 2 platser till som vi vill fylla ut (kanske). Men hör av er om ni är intresserade så kan vi snacka igenom allt med kostnader. Bara personer med glatt humör!! :)

PS Stugan ligger ski in ski out BS

Senast ändrad:
Tjenare. Jag kommer vara där V2 och har varit där V2 de senaste 10 åren iallafall.
Åkningen varierar väldigt mellan år till år, men man brukar kunna räkna med att iallafall en liten park och runt 25 backar är öppna. Verkar vara lite trögare iår dock då det änsålänge inte ens är 10 pister öppnade.

However pumpar dem satan med kanonerna just nu.
Föret brukar vara riktigt okej där strax efter midsommar, man brukar slippa is och slask helt, bara man håller sig där det finns mycket natursnö brukar det vara riktigt trevlig åkning. Det positiva med fjället är att om det pissblåser på ena sidan är det bara att åka över till andra och chilla, fast det är ju några hundra andra som tänker likadant så då ökar köerna istället :P
Gäller afterski rekomenderar jag Utsikten, brukar vara riktigt bra drag där, samma med charlies där de brukar köra liveband osv.

Något spec du undrar över så fråga bara, så ses vi la V2 ;)

Tillbaka
Topp