Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Parken öppnar så fort det finns tillräckligt med snö där. Trots mycket mer vatten och fler snökanoner finns det en risk att den inte är öppen till vecka 51, veckan innan jul.
Håll koll på http://www.idrefjall.se/blogg.asp/id/4060/
Jag åker dit V51.. snackat lite med dem där uppe ang parken.
Den kommer inte vara öppen dock bör det finnas ett rail och ett hopp mitt i västbacken. I övrigt får man shapa eget och leta naturspots att shreda.
Finns massa sköna ställen att bygga på och det brukar finnas blandannat bänkar man kan låna.
Hade vart kul med lite mer folk att åka med
Jag åker upp den 11.e och blir kvar till den 19.e som det ser ut.
Är uppe nu och det är sådär med vädret. Det finns en del pudersnö tyvärr så blåser det rätt bra på toppen så där blåser allt puder bort och det är ganska hårt underlag.
Längre ner dock så är det riktigt fint med puder i backen vilket gör det lättare för någon som mig som är ny på brädåkning.
Var dålig sikt på toppen idag också mellan 20-30 meter kanske. Hoppas att det är bättre imorgon så man ser vart man är på väg.
Snöat i stort sett hela dagen dock inte några stora mängder.
Lite drygt att Västtransporten inte är öppen då man behöver ta sig upp en bit innan man kan hoppa på bygel liften. För övrigt så ska enligt hemsidan både bygel och knappen vara öppna men det är dom inte det är bara bygeln. Nu har jag mest hållt mig till gröna backar men blåbärsslingan är öppen också vilket den enligt hemsidan inte ska va.
Parken är inte öppen vilket är kanske inte någon super överraskning.
Nu är jag inte bekant med hur mycket backar måste prepareras men det känns som att med den snömängd dom har skulle dom kunna ha flera backar öppna.