Idre vecka 3?

thrasher

Ny medlem
Idre vecka 3?
Vi ska dit på en weekend för att partaja och åka skidor, visst jag ser fram emot skidåkningen en hel del men Idre kanske inte är det ultimata så party är ju liksom en stor del i det hela, det jag vill komma till är om några andra kanske ska dit? Och om man isåfall ska kicka fest eller något.

Skriv här så kan vi kanske ordna upp något nice.

Idre vecka 3?
Killen vill träffa folk och festa med och han skiter förmodligen fullständigt om parken är bra eller inte .. Om den är öppen eller inte kan du säkert se lätt på deras hemsida, lr så googlar du fram dig svaret.. =))

Senast ändrad:
Idre vecka 3?
Kom hem från Idre idag och parken var verkligen inget att hänga i julgran om man säger så.

Två smårails längst upp, följda av två ganska meningslösa små gupp.
Efter dem så kommer det första "hoppet", med två kickar på, en grön och en blå. Största platån kanske ligger på 1-1,5 meter så det är verkligen inget som du kan dra några sw 9:or på. Efter det hoppet så kommer ett till likadant, båda med taskiga, urgröpta landningar.
Därefter kommer det en hyfsat shapad minicorner, en liten flat-down rail och en tjockbox på typ två meter.

Och nej, de har ingen röd/svart linje än men de sprutar snö som bara den.

Det är väl fortfarande lite för tidigt på säsongen för att börja bli kräsen, men vafan.. :)

Idre vecka 3?
Men pilla parken i rumpan, nu är det fest som gäller, jag är såklart där för åkningen, men parken har man ju inga förhoppningar på, sen hänger jag inte så mycket där utan mest utanför pisterna.

Tillbaka
Topp