Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har testat spray en mängd gånger och varje gång har jag svurit att hitta något giftigare nästa gång för att resultatet med märkena jag testat totalt uteblivit. Kanske är tvätt det enda som fungerar med tanke på att spray enligt mig verkligen inte gör någon skillnad mot hur det var innan applicering.Tottek sa:Kanske en dum fråga men folk snackar om nik wax o annat som ska tvättas in, men vanlig spray impregnering då? Är det en dum idé? ?
Okej jag har aldrig impregnerat någon jacka innan o har tvättat med vanligt tvättmedel utan att märka någon skillnad, men när de va 2+ o regn så märkte jag att vattnet inte pärlade sig längre ? så tänkte att något är bättre en inget, men då vet jag att spray impregnering inte förstör något iaf!havreboll sa:Jag har testat spray en mängd gånger och varje gång har jag svurit att hitta något giftigare nästa gång för att resultatet med märkena jag testat totalt uteblivit. Kanske är tvätt det enda som fungerar med tanke på att spray enligt mig verkligen inte gör någon skillnad mot hur det var innan applicering.Tottek sa:Kanske en dum fråga men folk snackar om nik wax o annat som ska tvättas in, men vanlig spray impregnering då? Är det en dum idé? ?
Vanligt tvättmedel skall man akta sig för, då tvättmedelsrester fungerar som absorbator av vatten, vilket motverkar effekten av "vattendroppar" på plagget. Sköljmedel vill du gärna undvika med.Tottek sa:Okej jag har aldrig impregnerat någon jacka innan o har tvättat med vanligt tvättmedel utan att märka någon skillnad, men när de va 2+ o regn så märkte jag att vattnet inte pärlade sig längre ? så tänkte att något är bättre en inget, men då vet jag att spray impregnering inte förstör något iaf!havreboll sa:Jag har testat spray en mängd gånger och varje gång har jag svurit att hitta något giftigare nästa gång för att resultatet med märkena jag testat totalt uteblivit. Kanske är tvätt det enda som fungerar med tanke på att spray enligt mig verkligen inte gör någon skillnad mot hur det var innan applicering.Tottek sa:Kanske en dum fråga men folk snackar om nik wax o annat som ska tvättas in, men vanlig spray impregnering då? Är det en dum idé? ?![]()
Har dåliga erfarenheter av Organo Tex, så min plan var att prova Nikwax denna säsong…Väcker det här till liv inför säsongen, några nya rön?
Fungerar Organo Tex? Försiktigt skeptisk.
Dålig erfarenhet av Nuikwax. Eller fungerar det med spray från Biltema?