Individer på freeride,..

• Trådstartare Trådstartare coox16
  • Start datum Start datum
C

coox16

Guest
Individer på freeride,..
Har du någon gång satt dig framför din dator och blivit arg på alla individer som gör vistelsen på freeride till en katastrof,om inte ett rent helvete.

Du känner säkert till typen som..

..lyckas stava säsong fel varenda gång de försöker.

Eller den första i ett forum som bara skriver..

..1a, eller, FÖRST, och förväntar sig nästan att han ska få ett pris!

Alla "Wanna Be gangster,!" 13 åringar, som flitigt frömför det i sin visningsbild,..

Eller, bara oseriösa medlemmar, med stora glasögon och 724 noteringar på sin kompislista,..

Ni kan säkert fler definitioner på denna typ som får hjärnan att krympa och adrenalinet att pumpa,..

Snälla berätta om dessa individer, och vad vi kan göra åt dom??

PS. jag själv stämmer in under alla punkter, detta kan bli min undergång, så bred på bara. =)

Senast ändrad:
Individer på freeride,..
Jag har satt mig många gånger vid datorn och blivigt arg på trådar där folk klagar
spela roll hur man stavar, man är väl här för å snacka skidåkning.

Individer på freeride,..
haha har ju sett ett antal små knottar som bombar forumet med sina sjukt taskiga studsmattefilmer

för att inte tala om antnäs gangsters..

Individer på freeride,..
Sluta vara så jävla svenska! Tycker såklart själv att det är tråkigt med innehållslösa trådar men forumet är till för alla. Bidra med något annat än att skriva ännu en klagotråd!
Ryck upp er..
Berätta för de unga som inte förstår istället för att bara klaga på dem.
Tycker ni tex: att en rullstolsbunden person ska gråta varje gång ett barn skrattar åt den för att den sitter i rullstol. Nej, personen har lärt sig att barn är barn...Därför lipar hon inte utan ser dem för vad dem är. Unga ignoranta och ovetande barn.
Alla vettiga vuxna människor fattar att personer som skriver en dum tråd inte är helt med, men det hjälper inte att ta upp det gång på gång...Acceptera istället och gå vidare!
På med skygglapparna och solla fram det ni finner intressant! Alla tycker olika saker är intressanta!

Rydellen.... din ordningsman i kebabkön

Individer på freeride,..
aa fan va skönt om freeride inte bestod av individer utan var en stor grupp där alla medlemmar var likadana. vilken dröm....

Individer på freeride,..
Hur orkas det..

Det spelar ingen roll vart du går, vad du än gör i livet; så finns dessa personer. Inse och acceptera att alla inte är som du vill istället!

Individer på freeride,..
bara jag som läser invaders när jag läser övertexten?

:P

passar förövrigt bra också

invaders = invarderare.

Senast ändrad:
Individer på freeride,..
Rydellen sa:
Sluta vara så jävla svenska! Tycker såklart själv att det är tråkigt med innehållslösa trådar men forumet är till för alla. Bidra med något annat än att skriva ännu en klagotråd!
Ryck upp er..
Berätta för de unga som inte förstår istället för att bara klaga på dem.
Tycker ni tex: att en rullstolsbunden person ska gråta varje gång ett barn skrattar åt den för att den sitter i rullstol. Nej, personen har lärt sig att barn är barn...Därför lipar hon inte utan ser dem för vad dem är. Unga ignoranta och ovetande barn.
Alla vettiga vuxna människor fattar att personer som skriver en dum tråd inte är helt med, men det hjälper inte att ta upp det gång på gång...Acceptera istället och gå vidare!
På med skygglapparna och solla fram det ni finner intressant! Alla tycker olika saker är intressanta!

Rydellen.... din ordningsman i kebabkön
kunde inte ha sagt det bättre själv!

Individer på freeride,..
håller me den vise jebbe(<3), han har alltid rätt. börjar också bli trött på vissa småfilmer. men de e klart att alla ska få vara e å leka på freeride.

Individer på freeride,..
ja sånna som dej hatar man mycket.. som är västa besservisern, som tror han kan allt som folk

Individer på freeride,..
har vi inte redan årdnat upp detta? tänker mest på miltonswe och den andre snubben som tydligen har tagit bort sina användare nu märkte jag ^^

Individer på freeride,..
fan va du klagar, 1 det är inte ens eget fel om man är dyslektiger och 2 alla får ha egen stil, du själv gjorde iaf en onödig tråd som bara skapar dålig stämning

Individer på freeride,..
coox16 sa:
Har du någon gång satt dig fram för din dator och blivigt arg på alla individer gör( Missat SOM) vistelsen på freeride till en kattastrof,om inte ett rent helvete.

Alla "Wanna Be gangster,!" 13 åringar, som flitigt frömför det i sin visningsbild,..

Eller, bara oseriösa medlemmar, med stora glasögon och 724 noterignar på sin kompislista,..

Ni kan säkert fler definitioner på denna typ som får hjärnan att krympa och adrenalinet att pumpa,..

PS. jag själv stämmer in under alla punkter, detta kan bli min undergång, så bred på bara. =)
Du är inte heller helt perfekt.

Edit: Darn it, såg inte att han själv sagt att han passar in på alla punkter =/.

Senast redigerad av en moderator:
Individer på freeride,..
jag tycker freeride ska införa ett intagningsprov med 5 delar

1. Svenska
2. Naturkunskap
3. Matte
4. skidmaterial
5. ålder

det ska vara ca 200 frågor och mer än 20 fel så blir man ip bannad och får försöka igen efter 1månad

detta är för att bli registrerad

Senast ändrad:
Individer på freeride,..
artisty sa:

1. Svenska
2. Naturkunskap
3. Matte
4. skidmaterial
5. ålder

det ska vara ca 200 frågor och mer än 20 fel så blir man ip bannad och får försöka igen efter 1månad

word! men varför matte?!

Individer på freeride,..
philter sa:
artisty sa:

1. Svenska
2. Naturkunskap
3. Matte
4. skidmaterial
5. ålder

word! men varför matte?!
för att man ska t.e.x ska kunna räkna ihop sina skidor stavar och pjäxor

Individer på freeride,..
coox16 sa:
Har du någon gång satt dig framför din dator och blivit arg på alla individer som gör vistelsen på freeride till en katastrof,om inte ett rent helvete.

Eller, bara oseriösa medlemmar, med stora glasögon och 724 noteringar på sin kompislista,..

orly o_0

Individer på freeride,..
Läste bara igenom lite snabbt men reagerade på några som sa att det är för alla...ja det är för alla som kan hålla sig efter reglerna som finns uppskrivna!
Är man 13 bast så visst fan kan man skriva svenska, det är många som visar prov på det här! En dyslektiker försöker säkert iaf skriva efter bästa förmåga, många här bara skiter i att försöka ens!

Individer på freeride,..
skiiminator sa:
philter sa:
artisty sa:

1. Svenska
2. Naturkunskap
3. Matte
4. skidmaterial
5. ålder

word! men varför matte?!
för att man ska t.e.x ska kunna räkna ihop sina skidor stavar och pjäxor
lr rent utan räkna sina kompisar, kanske nya trick man har lärt sej denna säsong..... ?

Individer på freeride,..
Spelar de nån roll om man stavar fel?!..huvudsaken är väl att man kan läsa det som står..om alla studsmatte filmer är jobbiga, blocka studsmatteforumet..vill man vara en wannabe gangster så får man väl vara de..det kan inte du komma å säga åt en att man inte får vara..fattar inte vad du stör dig på att folk skriver "1a"..för fan de e en siffra å en bokstav..om du tycker de e drygt undrar man ju om du har något allvarligt fel?!..palla sitta å klaga på folk bara för att dom inte är lika perfekta som du är

/J

Individer på freeride,..
Jag älskar Antnäs Gangsters för de e så jävla bra! Nämen seriöst e det inte skönt att allt folk finns så man får sig ett gott skratt, oavsett ovanstående kategori:P

Individer på freeride,..
coox16 sa:

Svar Ja. Just nu sitter jag på freeride och blir smått förbannad och undrar hur någon orkar störa sig på det mesta och inte låter folk va.

Det finns en sak som är mkt onödig, och det är att vissa skapar massa oseriösa trådar (host. antnäsgangsters host.) Men om någon tycker det ser kul ut att det står att han är 106 år så låt honom få ha det så då. ffs!

Tillbaka
Topp