Info om Nocopy tack!

Marcus_Lundberg

Ny medlem
Info om Nocopy tack!
Kommer förmodligen åka på ett par nocopy skidor i vinter(B-spons), nån som har åkt på deras skidor ifjol?

Även soft att veta lite fakta om själva företaget osv osv!
PZ

Info om Nocopy tack!
Har inte åkt på deras skidor men har också fått b-spons av dom.
men det borde väl stå på deras sida annars har jag för mig att det stod lite
fakta om företaget i villkoren tror jag. kolla där :)

Info om Nocopy tack!
Hur jäkla många åkare har detta företag tänkt sig ha?! Dom är väl uppe i 200 nu! eller?

Och jag vet ej vad dom har för grejer!

Info om Nocopy tack!
J-rockner sa:
Hur jäkla många åkare har detta företag tänkt sig ha?! Dom är väl uppe i 200 nu! eller?

Tror dom sökte 300 b-spons platser.. Men det är bara vanliga randoms som får köpa grejerna för en lite billigare peng, skidorna vet jag inget om men enligt mej är kläderna inte mycket att ha.

Info om Nocopy tack!
J-rockner sa:

1000 b-sponsrade i europa ;)
dom vill ju synas, och dom förlorar ingenting på det eftersom de är billigt att göra deras skidor, som görs i kina! :)

Info om Nocopy tack!
TheFibretech sa:
Kruxelidux_ninjamaster sa:
sjukt ovärt med bspons av dom väl, vene hur skidorna är, men det kostar ju lika mkt som ett par typ rossignol med bindning på conrad.. :S
Sant. Men men, fri b-spons lockar många p12or...
Bra försäljningsknep ju. Kanske för folk som är intresserade av att prova något nytt.
Men dom flesta åker väl för de e coolt med spons :)

Info om Nocopy tack!
MarcusLundberg sa:
hahah precis, undrar hur många dagar det tar tills kina skiten går sönder, jag ska åka med dom typ, fårse hur det går=)
bra inställning till sin sponsors produkter...
Speciellt när man har sitt namn som "freeridenamn", får se hur länge de vill att du ska åka på deras grejer.

Info om Nocopy tack!
dedär med b-spons från nocopy verkar ju mest som ett försäljnings knep,, dom har inga som köper deras grejer därför tar dom in 300 b-spons åkare som får köpa lite billigare och då köper dom massa grejer!

Info om Nocopy tack!
StraightAir sa:
J-rockner sa:

dom vill ju synas, och dom förlorar ingenting på det eftersom de är billigt att göra deras skidor, som görs i kina! :)
kul om alla skis går sönder och dom har ca 1000 åkare som snackar skit om dem sen...

Info om Nocopy tack!
Davidson sa:
StraightAir sa:
J-rockner sa:

kul om alla skis går sönder och dom har ca 1000 åkare som snackar skit om dem sen...
nepp, de e de som är risken lixom , ;) anledningen till varför dom kan sponsra vem som helst är ju att dom vill synas mer på marknaden, och om skidorna funkar bra och det är 1000 st som är b-sponsrade av dom så syns dom ju rätt så mycket, jag själv kommer att åka för dom och hoppas på att skidorna funkar bra :) det tror jag dom kommer att göra :)

Smell u l8er!

Info om Nocopy tack!
Info om Nocopy tack!
balanselius sa:
MarcusLundberg sa:
hahah precis, undrar hur många dagar det tar tills kina skiten går sönder, jag ska åka med dom typ, fårse hur det går=)
bra inställning till sin sponsors produkter...
Speciellt när man har sitt namn som "freeridenamn", får se hur länge de vill att du ska åka på deras grejer.
okej, kanske inte så smart sagt, men man vet ju samtidigt inte hur det håller, är ju ändå nöjd att få reppa nocopy=)

Info om Nocopy tack!
Skidorna ska vara bra, har för mig att dom snackade nåt om att de tillverkas i samma fabrik som andra kända skidmärken. Och är nu tillverkningen i kina så kan det mycket väl va så att dom köpt mallar av völkl, alltså kan det vara völkl lagg med nocopyloggan på, till en billig peng! Völkl är ju relativt dyrt... Lite som Goodha skis som i princip är Armada lagg rakt igenom. Dock har jag hört att fabriken som tillverkar Nocopy ligger i Frankrike? Men mycket möjligt att jag har fel...

Men lite förvånad över att ni som ska åka för dom inte har bättre koll på läget, samtidigt som ni har kass inställning till deras lagg, företag i helhet - innan ni ens åkt på skiten.

Info om Nocopy tack!
ja skulle gissa att om åkarna är ute och hoppar lite små hopp och så kommer dom o hålla.
Och eftersom att de ger ut 1000 bsponsar så måste ju endå skidorna hålla, iaf om ja satt i deras läge skulle ja inte riskera att få 1000 reklamationsmail.så de BORDE fungera!

Men sen om man kollar på high socety, Dom gjorde ju samma sak, gav b spons till alla för att visa att dom finns och för o få sålt nå grejjer. Sen när alla deras skidor bara gick av, så var de sjukt snåla med pengar och skidor( vad ja har hört / som ja har fårstått de)

aja ska bli spännande o se om de är good shit elr inte.

Tillbaka
Topp