Ingen att sässonga med?

P3lle

Ny medlem
Ingen att sässonga med?
Hey, Jag undrar om det är någon som inte har någon att åka ner med eller bo med ?

jag å en kompis hade tyckt det va kul om man kunde dra ner några stycken i ett gäng och fixa boende och jobb tillsammans..

inte så kul å stå där nere helt vilse å ensam :P

Vi ska ner till St Anton eller Bad Gastein, alla är välkommna att höra av sig. vi kommer antagligen att utgå från Malmö eller Köpenhamn.

Vill du åka ner med oss eller bo med oss där nere så Tveka inte att höra av dig !

Msn / Mail : Pelleljungwall@hotmail.com

vi hörs..

Ingen att sässonga med?
Jag glider också ner ensam. Men vänner kommer garanterat på plats. Men om du har lust så kan vi åka ner tillsammans. jag bokade mitt flyg igår, åker med ryanair den 22 nov. Skavstad -london - Fredrichstafen. Boende kommer tydligen oftast med jobb så det kan vara svårt att försöka planera vem man ska bo med.

Ingen att sässonga med?
HedlundMannen - du e för soft!?!?!?! Du kommer garanterat inte få några vänner på plats med dina asshitsofta attityd.

Du verkar så asshitsoft skön och världsvan så du lär ju inte behöva planera nåt i förväg - SOFT!

Ingen att sässonga med?
jeg stikke alene til St. anton i slutten/midten av mars. Har ingenting ordnet foreløpig, regner med og håper på at ting skal ordne seg der nede. alt ordner seg for snille gutter ;) ses i snøen!

Tillbaka
Topp