Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Företaget är mitt eget tillsammans med en fransk kompanjon/skidkompis, har bott i omgångar i frankrike så språket är inget problem, jobbat som pistör i 6år, frankrike är jäkligt byråkratiskt så det finns nog lättare länder att etablera sig i, är faktiskt nu på en nivå med företaget att vi kör på högvarv maj-Nov för att sedan satsa på skidåkning 80% av veckodagarna Dec-april, helgerna är ingen ide, för mycket folk, tror för din del att Schweiz är lättast att få jobb i om du inte pratar franska, jag pratar då om den tysktalande Bern regionen, pratar du någon tyska? ett system med bemanningsföretag gör det lätt att få arbete, som utlänning så får du först ett arbetstillstånd som gäller 3 mån, därefter måste du ha permanent arbetstillstånd, brukar inte vara något problem, bemanningsföretagen hjälper till med bostad.bjajne sa:Har inget annat pass tyvärr.
onlytelemark: Av nyfikenhet, hur gick du til vägs for at få ditt jobb i frankrike?
Fick du jobbet där nede? Hur gjorde du med spåken?
snorkel: interessant, skal kålla vidare på det, känns som at de kan va mycket relaterad til min utbildning.
Vet du vilka firma som jobbar med detta?
TakkarTakkar![]()