Inget från Mack Dawg 2009?

Någon som vet om det kommer komma någon film från Mack Dawg Productions 2009? Har kikat runt en del men hittar inget om något nytt. Kör de kanske på en inspelning över två år för att göra något fetare än That's It That's All?

Om jag inte är ute och cyklar så har Mack Dawg sålt sina kameror och lagt ner.. Men tror en från Mack Dawg har varit med och filmat Burton filmen så spana in den om du vill se lite Mack Dawg kvalité.. Sen är ju People gänget kvar så :)

Det stämmar att Brad Kremer från Mack Dawg har producerat årets Burton film The B-Movie.

Tror inte de har något hemligt projekt på gång för att toppa That's It That's All.

People kör på som vanligt dock!

I Burtons nya rulle har Jeremy Jones en keps som det står "In memory of MDP" så jag skulle tippa på att tidernas bästa filmgäng lägger ner....tyvärr.........

var det inte kremer som lackade på nått torrentforum och gav sig in i en debatt med nedladdare?

synd att kremer inte fick final cut till B-movie, skulle blivit en mycket fetare film då...får trösta sig med att kolla på gamla MDP filmer :(

Kuske sa:
Det stämmar att Brad Kremer från Mack Dawg har producerat årets Burton film The B-Movie.

Tror inte de har något hemligt projekt på gång för att toppa That's It That's All.

Om jag inte minns fel är väl ändå That's it That's all från Brainfarm productions? :S

R-Eriksson sa:
Kuske sa:

Om jag inte minns fel är väl ändå That's it That's all från Brainfarm productions? :S
Tycker du borde läsa lite tydligare...

Konstigt att DC har så lite pengar, trots allt ett av de ledande och största märkerna i branchen. Dem har förövrigt också flyttat produktionen av deras snowboards till Kina för att göra det hela billigare, kanske för att första årets tillverkning började tragiskt då flertalet av deras snowboards knäcktes och fick returneras

Tillbaka
Topp