inlines butik i stockholm !?

F-T sa:
RasmusHenriksson sa:
sjukt onödigt att härma perssonen innan. Sluta försök va cool med att du kan hitta ställen på eniro och google maps.
Haha, h8 när den är som bäst! Men faktiskt, ta det gorilla, han bara la till lite info, så trådskaparen hänger med mer på vilken butik han menar. Det är ju ändå det tråden går ut på! Take a chill-pill

klingeee sa:
F-T sa:
RasmusHenriksson sa:
sjukt onödigt att härma perssonen innan. Sluta försök va cool med att du kan hitta ställen på eniro och google maps.
Haha, h8 när den är som bäst! Men faktiskt, ta det gorilla, han bara la till lite info, så trådskaparen hänger med mer på vilken butik han menar. Det är ju ändå det tråden går ut på! Take a chill-pill
NEJ han gör alltid så.
BTW sluta rimma du är ingen Bollebompa-ledare, näej ja bara skoja jag är inte h8er jag bara jävlas med min polare som alltid gör det med mej.
NEJ JAG ÄR INGEN GORILLA JAG HAR BARA EXTREM HÅRVÄXT

kom igen nån som vet fler ställen ?`måste veta fort och nån som vet om det är mycket svårare att raila om man har fyra hjul?

F-T sa:
RasmusHenriksson sa:
Förlåt så hemskt mycket för att jag försökte klarlägga för Erik var butiken finns.

Även Lännasport och vissa Stadium butiker säljer inlines...

Beställ istället.....!!!!
www.grindhouse.de

Och det blir förbannat mycket svårare att locka med 4 hjul om det är ett tjockt rör..
Kör med två!

Tillbaka
Topp