Inlines

Nelshon

Ny medlem
Inlines
Tja tja rubriken heter inlines (aggresive)... PGA jag undrar hur många som åker det i sommar istället för skidor? själv åker jag , ni kan desutom skriva vad ni har för par inlines;)

själv har jag ett par USD realm

jag började åka för ett tag sen och det är ganska kul . juste oxå en liten fråga om jag har en ABEC 5 kullager på inlinesen när jag köpte dom kan jag byta kullagerna till ABEC 7 ? tack och hej

Inlines
nice:D jag åker, sjukt kul!

åker på ett par razors genesys5 med kizer type M skena och eulogy 55mm-90a hjul
rullar med abec 5 nu, har abec 7 i hyllan som jag ska byta snart

alltså, du behöver inte bättre kullager ifall det inte är något du inte får fart till.
så köp inte nytt ifall dom fortfarande rullar på bra!

Senast ändrad:
Inlines
öö jag brukar köra bara inlines hela sommaren har ett par USD allstar classic o vi håller på med en film som kommer sen på hösten typ.

Inlines
Jag har kört i ungefär 2 veckor totalt :P rullar fram på ett par gammla sketna WARP *stolt*
ska byta till abec 5 snart när jag fått dom av en polare.

Inlines
artisty sa:
alltså, du behöver inte bättre kullager ifall det inte är något du inte får fart till.
så köp inte nytt ifall dom fortfarande rullar på bra!
Jaha ok :P

Sjukt kul att det finns några som åker inlines iiaf :P för det är inte en sån populär sport här i sverige:P

Inlines
jag och en polare började åka inlines iår (eller han åkte inlines innan men inga aggressive inlines utan typ hockeyinlines, så det är första året)

Inlines
Jag började i slutet av förra året, tycker de är skit skoj! ;)
Har ett par warp från Stadium för 800 =)

Inlines
jag har prövat med en polares ett par salomon nånting ;) sjukt kul :P har klarat stal eller va de heter när man ställer sej längst upp på rampen och gör 180 och grejer när man åker ner:P

Inlines
www.swedeninline.com - svensk
www.midland-mag.com - svensk
www.rollernews.com/index.php - amerikansk

där har alla inlines intresserade några hemsidor ifall ni vill diskutera vad ni t.ex. ska ha för skates, skena...vilka parker som finns vart osv

där kan ni även kolla på bilder å filmer folk gör

köpa grejjer kan ni göra på

www.grindhouse.eu
www.ignitionshop.com
www.hedonskate.com

Senast ändrad:
Inlines
jag har rullat i 3 år och jag åker for real!! jag har ett par usd men dom suger så jag ska köpa ett par gamla goa deshi dk black!!

Inlines
har usd realm skate men ska byta frame så jag har tvåhjul och nya hjul, svinkul man lär sig nytt hela tiden =)

Inlines
jag åker lite grann, på ett par beggade warp som suger ganska hårt, ska köpa ett par deshi kicks III custom typ m setup,tror jag då :)

peace till freeridevärlden ! :D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp