Inlinesåkare i Göteborg?

lunke

Ny medlem
Inlinesåkare i Göteborg?
Tja!

Just börjat med att åka inlines igen efter sisådär 7 års uppehåll och nu när jag äntligen fått tummen ur och köpt ett par inlines insåg jag att jag fan är ensam med att åka. Area 51 var ju stället där jag brukade åka förr, men nu är det ju enbart för skate.. Vart hänger man nu? Finns det några åkare i Göteborg där ute? Är det bara action-park som gäller? Finns det några i 20+ åldern som åker?

Fill me in! Det var alldeles för längesen sist!

Inlinesåkare i Göteborg?
Tja. fan va kul att se att de finns fler som grävt fram sina gamla rullisar. har just gjort det samma :)

Gbg och resten av Sverige's hallar är totalt bräd focuserade vad jag märkt... Förutom 2 hallar (jag känner till), Linköping's hangaren och Eskilstunas kfum lokal, De har riktigt bra lokaler för inlines. Och massor av aktiva åkare som välkomnar dig!

Jag visste inte att Area 51 är skate only? Fryshuset är inte skate only men fan e man ensam rullare där oftast :)

Jag bor inte i gbg så jag åker inte där ofta men det händer ibland...

keep it up!!

Inlinesåkare i Göteborg?
hej,

Helt fruktansvärt !!!!
Idag letade jag efter inlines som passar sog för inlins slalom eller liknande. Något annar än fittness inlines. Det fanns inte :O Jag sökte igenom avenyn och Nordstan. Inliens är helt dött tydligen :( Fick bygga om ett par inlines för att få detta att fungera.

Lunke - hittade du någonstans att glida ?
Slottskogen är helt tomt på inlinesåkare... så sjukt tråkigt !

Mvh
Jessica

Tillbaka
Topp